عضو کمیسیون اجتماعی از بررسی لایحه اصلاح و دائمی کردن قانون خدمات کشوری خبر داد.

لایحه اصلاح و دائمی کردن قانون خدمات کشوری در کمیسیون اجتماعی بررسی شدپورحسین شقلان عضو کمیسیون اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از بررسی لایحه اصلاح و دائمی کردن قانون خدمات کشوری در این نشست امروز عصر این کمیسیون با حضور مسئولان دولتی خبر داد.

وی ادامه داد: مرکز پژوهش‌های مجلس، اعضای کمیسیون و دو نفر از نمایندگان نسبی و فرهنگی نظرات خود را درباره این لایحه بیان کردند.

عضو کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه باید به صورت جدی بر روی این لایحه بحث و بررسی انجام شود، گفت: این لایحه پیش از این در کمیسیونی مشترک بررسی می‌شد اما به دلیل آنکه باید به صورت تخصصی در کمیسیون اجتماعی مورد بررسی قرار بگیرد تعدادی از اعضا طی نامه‌ای ارجاع آن را به این کمیسیون  اجتماعی درخواست کرده‌اند.

پورحسین شقلان بیان کرد: این لایحه حداقل باید سه ماه به صورت تخصصی در کمیسیون اجتماعی بررسی شود، زیرا دولت در بسیاری از قسمت‌های آن اصلاحاتی را وارد کرده است.

وی تاکید کرد: امروز لاریجانی رئیس مجلس تاکید کردند که نمایندگان در روزهای غیر از روزهای صحن علنی و کمیسیون‌ها هم جلسات خود را برای بررسی مسائل و طرح‌ها و لوایح داشته باشند، بر این اساس ما از این پس شنبه‌ها و دوشنبه‌ها هم در مجلس این موضوع را بررسی می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار