قوانین جدید فوتسال آسیا با حضور علی کفاشیان در کنفدراسیون فوتبال آسیا تصویب شد.

مصوبات جدید کمیته فوتسال آسیا اعلام شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز «یکشنبه» جلسه‌ای در کمیته فوتسال AFC با حضور علی کفاشیان به عنوان رئیس این مجموعه برگزار شد و در این جلسه قوانین جدید و تازه‌ای به تصویب رسید.

قانون اول:

  • در قانون اول با نظر علی تارقلی‌زاده رئیس دپارتمان فوتسال کنفدراسیون آسیا دادن جایزه دستکش طلا به برترین دروازه بان تورنمنت تصویب شد. طبق این قانون قرار است در کنار جایزه آقا گل، تیم اخلاق، جایزه بهترین دروازه‌بان به عنوان جدیدترین مورد به این لیست اضافه شود.

قانون دوم:

  • قرار است در مرحله نهایی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ این مسابقات با ۱۶ تیم برگزار شود. در گذشته این مسابقات با ۱۴ تیم برگزار می شد و طبق قانون جدید قرار است 2 تیم بنا بر رده بندی فنی توسط کارشناسان کنفدارسیون فوتبال آسیا انتخاب شوند. همچنین در پی این تصویب در روز‌هایباقی مانده از سال ۲۰۱۸ میلادی اسامی و رده بندی تیم‌های لیگ برتری کشور‌ها در سایت AFC قرار خواهد گرفت.

قانون سوم:

  • در سومین قانون قرار است تا در دور بعدی مسابقات جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا مرحله انتخابی برگزار شده و تیم‌ها از ۴ ناحیه و با حضور ۱۱ تیم انجام خواهد شد. در این جلسه برخی از مقررات و قوانین مسابقات زیر ۲۰ سال فوتسال آسیا در دست بررسی و تصویب قوانین جدید قرار گرفت.

انتهای پیام/

قوانین جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا در رابطه با فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار