درجشنواره منطقه‌ای فرهنگ بومی شهر سنندج فیلمسازان همدانی حایز رتبه های برتر شدند.

فیلمسازان همدانی در جشنواره منطقه‌ای ژیارخوش درخشیدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛آئین اختتامیه دهمین جشنواره منطقه‌ای فرهنگ بومی سنندج «ژیار» با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف و درخشش فیلمسازان همدانی، در شهر سنندج برگزار شد.

انجمن سینمای جوانان همدان  ٥٢ اثر از فیلمسازان همدانی به دبیرخانه جشنواره ارسال کرد که از این تعداد، ١٥ اثر به بخش رقابتی جشنواره راه یافتند.

در مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره، فیلمسازان جوان همدانی در ٩ بخش نامزد دریافت جایزه شدند.

در این مراسم تندیس جشنواره برای فیلم های "آلان" و" درآینه " و همچنین مجموعه عکس" اسب‌ها "به هنرمندان همدانی اختصاص یافت.

در بخش تدوین، لوح افتخار و تندیس جشنواره به صادق رضانیا برای فیلم ” آلان” از همدان اهدا شد.

در بخش فیلمنامه، لوح افتخار و تندیس جشنواره به هاشم علیایی مقدم برای فیلم” درآینه ” و جایزه بزرگ جشنواره به مصطفی گندمکار برای فیلم ” آلان” از همدان اهدا شد.

در بخش مجموعه عکس، داود شوقیان برای مجموعه عکس ” اسبها ” از همدان و فرهاد مطاعی برای مجموعه عکس "مادران تنها " مشترکا لوح افتخار و تندیس جشنواره را کسب کردند.

تولیدات و آثار هنرمندان همدانی و در بخش پویانمایی فیلم کوتاه " بنگ بنگ " به کارگردانی اکبر ترابپور، فیلم کوتاه "ردپا " به کارگردانی نرگس رستمی معز و همچنین فیلم آلان به کارگردانی مصطفی گندمکار در بخش بهترین صدا و تصویر نامزد دریافت جایزه بودند.

دهمین جشنواره منطقه ای فرهنگ بومی فیلم و عکس " ژیار " به دبیری سالم صلواتی از ١٨ تا ٢٠ اردیبهشت با حضور استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، آزربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، کردستان و همدان در شهر سنندج برگزار شد .

انتهای پیام/غ

درخشش فیلمسازان همدانی در جشنواره منطقه‌ای ژیار

برچسب ها: جشنواره ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.