مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: در حال حاضر20 طرح تامین زیر ساخت با اعتبار 240 میلیارد ریال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در حال اجراست.

علی نظری شیخ احمد، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: در حال حاضر20 طرح تامین زیر ساخت با اعتبار 240 میلیارد ریال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در حال اجراست و با تکمیل آن تحول بزرگی به لحاظ اشتغال زایی در اردبیل صورت می گیرد .

وی گفت:جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی یکی از راهکارهای تولید و اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان اردبیل است که در این راستا توافق اولیه با چندین سرمایه گذار بخش خصوصی برای سرمایه گذاری انجام شده است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل افزود: در حال حاضر20 طرح تامین زیر ساخت با اعتبار 240 میلیارد ریال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در حال اجراست و با تکمیل آن تحول بزرگی به لحاظ اشتغال زایی در اردبیل صورت می گیرد.

نظری بااشاره به به نامگذاری سال بنام حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از تولید کالا و محصولات در شهرک ها و نواحی صنعتی انجام می شود از این رو راه اندازی پویش حمایت از کالای ایرانی باعث تقویت و حمایت از واحدهای صنعتی خواهد شد.

وی بیان کرد: از مهمترین الزامات حمایت از کالای ایرانی، فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای استقرارو فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی بشمار می‌رود که این امر با ایجاد شهر‌ک ها و نواحی صنعتی محقق و بستر لازم برای ارتقای تولید و افزایش اشتغال پایدار در استان فراهم‌شده است.

انتهای پیام/ع

جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرک های صنعتی اردبیل



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.