مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: باید اماکن عمومی و اداری در استان کرمانشاه برای معلولان مناسب سازی شود.

مناسب سازی معابر عمومی برای تردد معلولین و جانبازان ضروری استقادری  مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: اماکن عمومی باید برای تردد معلولان مناسب سازی شود و باید بازسازی مجدد و ایجاد خط نابینایان  توسط شهرداری  در شهرستان های نیز  صورت گیرد.

وی افزود:از اداراتی که در خصوص مناسب سازی اقدامات خوبی انجام داده اند باید تقدیر شود و هم چنین ایجاد رمپ از نیازهای دیگر  برای افراد معلول است.

قادری ادامه داد: با توجه به جانبازان عزیزی که  در استان زندگی می کنند و معلولان حرکتی و نابینایا باید فضای شهری با همکاری دستگاه ها مناسب سازی شوند تا این افراد نیز بتوانند از تردد آسان بهره مند شوند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه ۳۲ هزار معلول در استان وجود دارد گفت: ۴ درصد جامعه مردم استان کرمانشاه از معلولیت رنج می‌برند که آمار بالایی است بخشی از جامعه معلولان را جانبازان تشکیل می‌دهند که حق بسیار بزرگی بر گردن ما دارند و علاوه بر آنها همراه با قشر مهم معلولان باید به فکر حق و حقوق آنها باشیم.

وی گفت: هم چنین این افراد برای مراجعه به پزشک نیز دچار مشکلاتی هستند و مجتمع های پزشکی نیز باید برای تردد جانبازان و معلولین مناسب سازی شود.

انتهای پیام/ز

 

مجتمع های پزشکی نیز باید برای تردد جانبازان و معلولین مناسب سازی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.