نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: در مجلس شورای اسلامی فراکسیون هلال احمر با عضویت ۱۴۷ نماینده مجلس تشکیل شده است.

فراکسیون هلال احمر در مجلس شورای اسلامی تشکیل شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد: محمد حسین قربانی در مراسم بزرگداشت هفته هلال احمر در دانشگاه فردوسی افزود: با تشکیل این فراکسیون شاهد پیگیری‌ها و اقدامات خوبی در این حوزه هستیم.

وی گفت: با پیگیری‌های انجام شده در این فراکسیون، جذب نیروی انسانی در هلال احمر با اولویت داوطلبان بسیار مورد توجه است و مجلس شورای اسلامی برای همکاری با جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات آمادگی دارد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس قانون، ۴۲ درصد از درآمد‌های حق الثبتی به بودجه هلال احمر اختصاص می‌یابد که این مقدار در سال ۹۵ معادل ۱۲ هزار میلیارد ریال بود و به این نهاد داده شد.

قربانی گفت: هلال احمر  به عنوان تشکیلات مردمی غیر دولتی عضو کنوانسیون هلال احمر جهانی و یک برند با پرچم با افتخار در دست ملت ایران است و خدمات دهی به مردم و نیازمندان ۱۵ کشور را در کارنامه خود دارد.

وی افزود: خدمات و تلاش‌های هلال احمر و نیرو‌های امدادگر و نجاتگر و داوطلبان در حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی، دوران جنگ و نیز در زمان صلح بر کسی پوشیده نیست.
 
انتهای خبر// ر. ق
 

مراسم بزرگداشت هفته هلال احمر در دانشگاه فردوسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.