معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: تا پایان سال برای اراضی کشاورزان گواهی و سند قانونی با هماهنگی معاون املاک و سازمان اسناد کشور صادر می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اورنگی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان اراضی کشور که به همراه کار گروه مرکزی رفع تداخلات کشور در بم حضور یافته، گفت: خوشبختانه با حضور کار گروه رفع تداخلات کشور تصمیمات خوبی گرفته شد و برای ۱۳۰ هزار هکتار از اراضی دارای تداخل کشاورزی اعتباراتی برای رفع مشکلات آنها در نظر گرفته شده است.
اورنگی افزود: اعتبار ۶۵۰ میلون تومان برای تجهیز چهار شهرستان بم ،ریگان ،فهرج و نرماشیر برای ایجاد ساختمان‌های اداره امور اراضی اختصاص یافته است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی و ریس سازمان اراضی کشور گفت: تصمیماتی برای مشکلات اراضی منابع طبیعی و مباحثی که در اجرای قانون در مراجع قضای ، اتخاذ شد.

اورنگی رییس سازمان اراضی کشور در خصوص سند دار شدن اراضی کشاورزان گفت: دغدغه کشاورزان سند دار شدن اراضی کشاورزی  است بعد ار رفع تداخل اراضی و رفع اختلاف با منابع طبیعی و کمیسیون کشاورزی تصمیم  گیری و سند دار کردن اراضی کشاورزان انجام خواهد شد.

 نیکزاد نماینده شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرق استان کرمان به عنوان پایلوت رفع تداخل اراضی کشور انتخاب شده است تصمیمات خوبی در مرحله دوم گرفته شدمشکلات مردم و دولت هم حل خواهد شد و این کار گروه اگر به تصمیم نهای  برسد مشکلات کل کشور در این خصوص حل می شود.

نیکزادی گفت: عمده اراضی کشاورزی شرق استان کرمان بدون سندهستند، کشاورزان تسهیلاتی که می خواهند دریافت کنند  از جمله آبیاری تحت فشار و قطره‌ای بدون سند نمی توانند و همین امر باعث شده کشاورزی شرق استان عقب باشد و مشکلات زیادی برای کشاورزان ایجاد کرده است امیداریم بتوانیم این مشکل را حل کنیم تا املاک کشاورزان سنددار شوند.
انتهای پیام/ی

مشکلات سند زمین های کشاورزی رفع می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار