سلیمان رستمیان گفت: بنیاد به‌ تنهایی نمی‌تواند مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران را حل کند و باید دیگر دستگاه‌های دولتی نیز در این امر مشارکت و کمک کنند.

عزت و اقتدار کشور به بهای خون شهدا حاصل‌ شده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان ایلام اعلام کرد: باید رفع مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر را وظیفه خود بدانیم و با تمام ظرفیت برای حل مشکلات اقدام کنیم و یادمان باشد هیچ خدمتی جبران فداکاری ایثارگران را نمی‌کند.

وی افزود: شهدا همواره منشأ خیر و برکت و نامشان در طول سالیان سال ماندگار و درخشان بوده و خواهد بود و با اتمام زندگی و حیات مادی به فراموشی سپرده نشده بلکه روز به‌ روز آثارشان جاودان و نامشان به یادگار خواهد ماند و در تمامی مراسمات و ایام سال به نیکی یاد می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان ایلام یادآور شد: همه عزت و اقتدار کشور به بهای خون شهدا حاصل‌ شده است و بنیاد به‌ تنهایی نمی‌تواند مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران را حل کند و باید دیگر دستگاه‌های دولتی نیز در این امر مشارکت و کمک کنند.

رستمیان با بیان اینکه امروز بزرگترین چالش کشور اشتغال است، افزود: جامعه ایثارگران نیز با این مشکل درگیر هستند که در رفع آن باید مسئولان دولتی و بخش خصوصی با ما بیشتر همکاری کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان ایلام خطاب به معاونان ستادی بنیاد استان افزود: نوع رفتار و نحوه خدمت ما نسبت به ایثارگران باید محترمانه و در شأن و جایگاه این عزیزان باشد و به‌ گونه‌ای خدمت کنیم که ایثارگر هیچ دغدغه و نگرانی نداشته باشد.

انتهای پیام/اس

 

شهدامنشاخیر وبرکت امت اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.