با حضور مسئولان استانی کلنگ احداث مدرسه ١٢ کلاسه در کوی سالار ارومیه به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛مجرد مدیر آموزش پرورش ناحیه دو در آیین کلنگ زنی  مدرسه ١٢ کلاسه کوی سالار ارومیه ،از مدرسه سازی به عنوان کار خیری ماندگار و جاودانه نام برد و گفت: مدرسه سازی کار مشترک  و پسندیده همه فرهنگ ها، ادیان و اقوام مختلف است.
وی افزود:با توجه به اینکه فضای آموزشی نقش موثری در تسهیل فرایند یاددهی - یادگیری دارد، اجر و پاداش معنوی آن برای همیشه جاودانه و ماندگار خواهد بود.
رحمانی مدیر کل سازمان نوسازی مدارس استان هم در این مراسم با اشاره به اینکه فضا‌های آموزشی در سطح استان رضایت بخش نیست گفت:استان آذربایجان غربی در فضا‌های آموزشی رتبه ٢٩ کشور قرار دارد
وی افزود:این مدرسه ١٢ کلاسه به مساحت ١٥٢٥ متر مربع وبا اعتبار ٢٥ میلیارد ریال پیش بینی شده است
حضرت پور یکی از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم توجه به توسعه آموزش و تقویت زیرساخت‌های بخش پرورش و علم را در کشور مفید دانست و گفت: داشتن نیروی انسانی متعهد و متخصص موجب رشد کشور و جوامع می‌شود و امروز اگر شاهد توسعه در عرصه‌های علمی هستیم بخشی از آن به برکت وجود خیرین مدرسه ساز است.
وی بر لزوم تلاش خیران برای رفع کمبود فضا‌های آموزشی تاکید کرد و گفت: مدرسه سازی، مشارکت در سرمایه‌های فکری و فرهنگی جامعه است و خیران مدرسه ساز می‌توانند با تلاش در راستای گسترش فضا‌های آموزشی در منطقه، زمینه رشد و شکوفایی جامعه را فراهم کنند.
 
انتهای پیام/ن.م
 

کلنگ زنی مدرسه در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.