نماینده مردم شهریار جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی با حضور تیم اقتصادی دولت را تشریح کرد.

تأکید جهانگیری بر تأمین ارز مورد نیاز کشور در جلسه غیرعلنی/ دولت با طرح معروف به جهانگیری مشکلی برای تأمین ارز نداردمحمد محمودی شاه‌نشین در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست غیرعلنی صبح امروز یکشنبه( 23 اردیبهشت) گفت: این جلسه با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، سیف رئیس کل بانک مرکزی برای بررسی نوسانات ارز در کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه ابتدا آقایان جهانگیری و بعد از آن سیف، مرکز پژوهش‌های مجلس، رئیس کمیسیون اقتصادی و 4 نماینده مجلس به ترتیب نظرات خود را درباره نوسانات ارز در کشور بیان کردند.

محمودی شاه‌نشین تأکید کرد: جهانگیری در این جلسه بیان کرد که با وجود طرح 4200 تومانی ارز امسال مشکلی برای تأمین ارز وجود ندارد و با این طرح می‌توان نیاز ارزی کشور را تأمین کرد.

وی تصریح کرد: نمایندگان در این جلسه اعلام کردند که باید شرایط ارزی کشور به سمتی پیش برود که اقشار مختلف از مسافر تا تاجر مشکلی برای تأمین ارزی خود نداشته باشند.

نماینده مردم شهریار بیان کرد: دولت با وجود طرح معروف به "طرح جهانگیری" یعنی همان نرخ ارز 4200 تومانی و تدابیر خود اعلام کرده که مشکلی برای تأمین ارز مورد نیاز ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار