پس از درگیری‌های اخیر در جولان اشغالی و یاوه‌گویی‌های سران تل‌آویو علیه کشورمان، برخی از محافل سیاسی رژیم صهیونیستی از مقامات این رژیم خواستند در اظهارنظرهایشان متوازن باشند.

هشدار محافل سیاسی رژیم صهیونیستی درباره پیامد‌های گزافه‌گویی نتانیاهو و اعضای کابینه‌اش علیه ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المنار، پس از درگیری های اخیر در جولان اشغالی (میان ارتش سوریه و اسرائیل) و یاوه‌گویی‌های سران تل‌آویو علیه جمهوری اسلامی ایران، برخی از محافل سیاسی رژیم صهیونیستی از مقامات این رژیم خواستند در اظهارنظرهایشان متوازن باشند.

بر اساس این گزارش، محافل مختلف سیاسی رژیم صهیونیستی خواستار آن شدند تا سران این رژیم آرامش خود را حفظ کنند و از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه‌اش خواستند از گذشته درس عبرت بگیرند.

عوفر شیلح، نماینده کنست رژیم صهیونیستی، با اشاره به اینکه ایران «دشمنی ثابت‌قدم و باهوش است»، در این باره گفت:«پیشنهاد من این است که نباید کشوری با اندیشه عمیق مثل ایران را دستکم گرفت. همانگونه که ما از آنان شناخت داریم آنان هم از ما شناخت دارند. نهادهای اطلاعاتیشان با مقاماتشان تعامل جدی دارند».

همچنین بر اساس گزارش المنار، یائیر لاپید، رئیس حزب یش عتید، در انتقادی شدید از تلاش نتانیاهو برای بهره برداری داخلی از درگیری جبهه شمال، گفت نتانیاهو دیکتاتور مابانه عمل می کند و وجود هرگونه جایگزین سیاسی برای طرح هایش را رد می کند. وی افزود هر کس (در تل‌آویو) که سرش را بالا بگیرد و از نتانیاهو انتقاد کند با هجوم گسترده او مواجه می‌شود.
انتهای پیام/

هشدار محافی سیاسی تل‌آویو درباره لفاظی‌های نتانیاهو ضد ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
فعلا که رژیم صهیونیستی ترسیده وخودشون میدونه که داره نابود میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
فعلا که رژیم صهیونیستی ترسیده وخودشون میدونه که داره نابود میشن
آخرین اخبار