رئیس هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: این باشگاه برای ادامه همکاری با امیر قلعه‌نویی تمایل دارد و در حال حاضر به فکر هیچ جایگزینی برای او نیست.

شاهرخ شهنازی به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،درباره نظر هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن برای ادامه همکاری با امیر قلعه‌نویی اظهار داشت: تمایل داریم ایشان همکاری خود را با باشگاه ذوب‌آهن ادامه دهد و هم من و هم مدیرعامل باشگاه کتباً از وی درخواست برنامه کرده‌ایم. ان‌شاالله پس از ارائه این برنامه، جلسه می‌گذاریم و پس از شنیدن نظرات 2 طرف به توافق می‌رسیم.

وی درباره اینکه گویا قلعه‌نویی برنامه خود را به باشگاه ذوب‌آهن ارائه کرده است، افزود: باید جلسه‌ای برگزار کنیم و مدیرعامل باشگاه، برنامه قلعه‌نویی را بیاورد و برای من توضیح دهد، چون فرصت حضور در باشگاه را نداشته‌ام و مسائل اجرایی باشگاه بر عهده مدیرعامل است. وقتی به تهران بیایند و جلسه بگذاریم تکلیف مشخص می‌شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن با تأکید بر تمایل این باشگاه برای ادامه همکاری با قلعه‌نویی، در پاسخ به اینکه اگر به احتمال یک درصد ادامه همکاری با قلعه‌نویی میسر نشود باشگاه ذوب‌آهن جایگزینی برای او دارد یا خیر، گفت: مگر آقای قلعه‌نویی گفته است می‌روم که جایگزینی برای او داشته باشیم؟ انسان هیچ وقت درصد بالا را با درصد پایین خراب نمی‌کند.

شهنازی ادامه داد: تا زمانی که تکلیف ادامه همکاری با قلعه‌‌نویی مشخص نشود، به فکر هیچ جایگزینی برای وی نیستیم، مگر اینکه با او به توافق نرسیم که ان‌شاالله می‌رسیم.

وی در واکنش به شایعه مذاکره باشگاه ذوب‌آهن با یک مربی دیگر اظهار داشت: اصلاً صحبتی در این مورد ندارم و این موضوع را نه تکذیب می‌‌کنم و نه تأیید. اصلاً به نظر من در این مقطع نام بردن از شخص دیگری به هیچ وجه اخلاقی نیست.

شهنازی درباره اینکه به نظر می‌رسد باشگاه سپاهان به شدت به دنبال جذب قلعه‌نویی است، گفت: من درباره باشگاه دیگری اظهارنظر نمی‌کنم و تنها درباره باشگاه ذوب‌آهن صحبت می‌کنم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.