هفته پایانی بوند سلیگا با انجام هشت دیدار همزمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،در هفته سی چهارم و پایانی بوند سلیگا آلمان از ساعت 18:00 امروز(شنبه) هشت دیدار به صورت همزمان برگزار شد که در مهم ترین دیدارها بایر لورکوزن،اشتوتگارت،لایپزیش،هوفنهایم و شالکه برابر حریفانشان پیروز شدند.

در یکی از دیدارهای مهم بایرن مونیخ قهرمان زود هنگام بازی ها در آلیانتس آره نا با تمام نفراتش به مصاف مهمانش اشتوتگارت رفت در پایان با نتیجه عجیب چهار بر یک شکست خورد همچنین گفتنی است مانع رکورد زنی یاران هاینکس پس از 38 بازی بدون شکست شد.

کورنتین تولیسو تک گل باواریایی ها را به ثمر رساند.در طرف مقابل هم گینچک(5 و 55)،دونیس و آکولو گل های مهمان را زدند.

در جدول رده بندی بایرن مونیخ با 84 امتیاز قهرمان شد.اشتوتگارت هم با این برد با ارزش بیرون از خانه 51 امتیازی شد و فصل را با رتبه هفتم به پایان رساند.

همچنین سران بایرن مونیخ پیش ازشروع بازی از یوپ هاینکس سرمربی تیم شان که برای آخرین بار روی این نیمکت این تیم می نشست تقدیر کردند.

شالکه رده دومی در خانه از فرانکفورت پذیرایی کرد در پایان با تک گل گایدو بارگستالر پیروز شد.

شاگردان دومنیک تدسکو فصل را با امتیاز 63 و رتبه دوم به پایان رساندند تا یکی از نمایندگان آلمان در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا باشند.فرانکفورت هم با همان 49 امتیاز رده هشتم فصل را تمام کردند.

هوفن هایم در دیداری که تعیین کننده تیم سوم لیگ آلمان در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا بود در راین نکر آره نا به استقبال زنبورها رفت با نتیجه سه بر یک پیروز شد تا هم امتیاز با تیم رقیب فصل جاری بوندسلیگا را با جایگاه سومی به اتمام برسانند.در نهایت هر دو تیم با تفاضل گل بهتر نسبت به لورکوزن به لیگ قهرمانان صعود کردند.این برای نخستین بار است که هوفن هایم به لیگ قهرمانان راه می یابد.

آندره کراماریچ،آدام زالای و پاول کادربک برای میزبان،مارکو رویس هم تک گل دورتموند را وارد دروازه حریف کرد.

هامبورگ هم در دیداری مهم به مصاف مونشن گلادباخ رفت و  با نتیجه دو بر یک پیروز شد اما به دلیل پیروزی ولسفبورگ در نهایت پس از 54 سال به بوندس لیگای دو سقوط کرد.

نتایج سایر دیدارها به شرح زیر است:

 
هرتابرلین 2-لایپزیش 6
 
بایر لورکوزن 3-هانوفر صفر
 
هامبورگ 2- مونشن گلادباخ یک
 
ماینتس یک- وردربرمن 2
 
ولفسبورگ 4 -کلن یک
 
فرایبورگ 2-آگسبورگ صفر
 
در پایان این فصل بوند سلیگا تیم های کلن و هامبورگ سقوط کردند.ولفسبورگ هم با قرار گرفتن در رده شانزدهم باید در پلی اف شانسش را برای بقا در فصل بوند سلیگا آزمایش کند.
 
انتهای پیام/
 

نتایج هفته پایانی بوند سلیگا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار