کیوانی گفت: کم رنگ بودن حضور ملی پوشان در رقابت‌های مختلف علت اصلی سقوط ۱۳ پله‌ای در رده بندی فدراسیون جهانی تنیس روی میز بود.

علت سقوط ۱۳ پله‌ای تیم ملی تنیس روی میز ضعف بازیکنان نبودکیوانی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره علت سقوط ۱۳ پله‌ای تیم ملی ایران گفت: رنکینگ تیمی ملی پوشان کشورمان نسبت به سال گذشته با ۸ پله صعود همراه بوده است، اما رنکینگ انفرادی بازیکنان به دلیل حضور کم رنگ آن‌ها در رقابت‌های اخیر و نرگفتن امتیاز و پاداش با نزول مواجه شد. برخی بازیکنان مانند نیما عالمیان با هزینه شخصی خود در مسابقات مختلف شرکت و امتیازات و پاداش کسب می‌کنند و همین امر سبب بالا رفتن جایگاه آن‌ها در رنکینگ جهانی می‌شود.

او در ادامه گفت:ملی پوشان کشورمان در حالی که اولین سال حضور خود در دستع دو رقابت‌ها را تجربه می‌کردند، اما عملکرد بسیار خوبی داشتند و بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشتند که در نهایت منجر به باقی ماندن تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان در دسته 2 شد.

کیوانی درباره اردو‌ها آتی و شانس تیم ملی برای صعود به دسته یک گفت: برای برگزاری اردو در آذربایجان در حال مذاکرات می‌باشیم، چندین اردوی داخلی نیز خواهیم داشت تا تیم ملی برای مسابقات پیش رو مخصوصا مسابقات آسیایی جاکارتا به آمادگی کامل برسد. با یک برنامه ریزی دقیق می‌توان تیم ملی تنیس روی میز را به آمادگی کامل رساند و شاهد صعود تیم ملی به دسته یک باشیم.

کیوانی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان در انتها درباره حمایت‌های فدراسیون گفت:حمایت‌های مالی فدراسیون تنیس روی میز در بخش بانوان بیشتر از بخش آقایان بود.

انتهای پیام/

حمایت مالی فدراسیون تنیس روی میز در بخش خانم‌ها بیشتر از آقایان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار