پربازدیدترین اخبار سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ بیست و دوم اردیبهشت را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حذف نمایشگاه خودرو از تقویم نمایشگاه‌های بین المللی تهران، فوت و مفقود شدن ۶ تن در سیلاب‌های اخیر، اعلام موافقت وزیر بهداشت با یکی شدن شماره‌های 110 و 115 و غیره از مهم ترین اخبار حوزه اجتماعی روز شنبه (بیست و دوم اردیبهشت ماه) بود.

در ادامه مهمترین اخبار بیست و دوم اردیبهشت ماه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.

پیگیری‌های باشگاه خبرنگاران جوان جواب داد/ حذف نمایشگاه خودرو از تقویم نمایشگاه‌های بین المللی تهران

در پی پیگیری های باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر برگزار نشدن نمایشگاه های پرمخاطب در تهران، نمایشگاه خودرو از تقویم نمایشگاه های بین المللی تهران حذف شد.

هیچ؛ ثمره ۴ سال همکاری شهرداری تهران و رویان در ساخت اولین بیمارستان سلول درمانی

۴ سال پیش قرار شد تا بیمارستان سلول درمانی رویان توسط شهرداری تهران ساخته شود، اما این پروژه هنوز در مرحله پی ریزی قرار دارد و پیشرفتی نداشته است.

فوت و مفقود شدن ۶ تن در سیلاب‌های اخیر

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: در حوادث سیل و آبگرفتگی اخیر ۵ تن جان خود را از دست دادند و یک نفر مفقود شده است.

آمادگی ایران برای اعزام نیروی کار به دانمارک

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشریح جزئیات مذاکرات ایران و دانمارک از سرمایه گذاری این کشور در زمینه تولید دارو و آمادگی ایران برای اعزام نیروی کار به این کشور خبر داد.

هشدار ناجا به روزه خواران در ماه رمضان

نیروی انتظامی در آستانه ماه رمضان اعلام کرد: با اشخاصی که در این ماه به طور مشهود هنجارشکنی کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

واکنش شهرداری به ضرب و شتم یک کارگر توسط مامور خاطی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 در واکنش به ضرب و شتم یک کارگر توسط مامور شهرداری گفت: مامور خاطی اخراج شد.

فردی که با ادعای تهیه وام از شهروندان اخاذی می‌کرد را شناسایی کنید + عکس

پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری شخصی خبر داد که در پوشش یک شرکت بازرگانی اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی کرده است.

زورگیرهای مأمورنما به دام افتادند + عکس

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق مأمورنما خبر داد که با استفاده از خودروهای نمایشگاه اتومبیل اقدام به سرقت از شهروندان کرده بودند.

بارش باران در محور‌های ۸ استان کشور/ ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین- کرج

سرهنگ رحمانی گفت: بارش باران در محور‌های چهارمحال و بختیاری، البرز، سمنان، فارس، کرمانشاه، گیلان، همدان و اصفهان جریان دارد.

اعلام موافقت وزیر بهداشت با یکی شدن شماره‌های 110 و 115

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ما موافق مشترک شدن شماره اورژانس با نیروی انتظامی هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار