نمایشگاه گروهی عکس با عنوان ژرمانیا،یکی از نام های قدیم شهر کرمان از امروز در نگارخانه آتشی پور پارک مطهری شهر کرمان آغاز به کار کرد.

نمایشگاهی با عنوان یکی از نام های اصیل کرمانابوذر سالاری مسئول نمایشگاه ژرمانیا و مدرس رشته عکاسی در کرمان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با بیان اینکه نمایشگاه ژرمانیا با هدف حفظ اصالت کرمان از امروز در نگارخانه آتشی پور پارک مطهری شهر کرمان در حال برگزاری است، گفت: در این نمایشگاه که نامش برگرفته از نام های قدیمی شهر کرمان است، 40 اثر از 10 هنرمند کرمانی که در رشته های هنری فعالیت دارند و دبیر هنرند، در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.


وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی بیشتر فرهنگ، جاذبه ها و بافت سنتی کرمان که در حال تخریب است، عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد،نگاه مسئولان به سمت بافت های سنتی که در حال تخریند، جلب شود.


ابوذر سالاری با اشاره به اینکه متولی این امر آموزش و پرورش است، هدف این ارگان از این اقدام فرهنگی را آموزش و هدایت نیروهای جوانی که قصد انتخاب رشته دارند، به سمت رشته های به روزی چون: فتوگرافیک که هم اکنون متقاضیان زیادی دارند، عنوان کرد.


وی بیان داشت: این نمایشگاه از 22 تا 27، صبح ها از ساعت 8:30 تا 12:30 و عصرها از ساعت 17:30 تا 20:30 برای بازدید علاقمندان دایر است.

 

انتهای پیام/س

 

نمایشگاه گروهی عکس با عنوان ژرمانیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.