مدیر بیمارستان گلستان اهواز از ترخیص 13 مصدوم حادثه انفجار گاز در منطقه پردیس این کلانشهر تا اواخر شامگاه جمعه شب از این بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اهواز، محمدرضا دشت بزرگ، مدیر بیمارستان گلستان اهواز در خصوص وضعیت مصدومان حادثه نشت گاز و انفجار که روز گذشته در منطقه پردیس اهواز رخ داد، بیان داشت: 13 تن از مصدومان منتقل شده به بیمارستان گلستان از بخش اورژانس حاد به اورژانس جراحی انتقال و بعد از انجام اقدامات درمانی، ترخیص شدند که البته یک نفر با رضایت شخصی ترخیص گردید.

وی با بیان اینکه یک مصدوم به نام بهنام محمودی نیز همچنان در بخش جراحی بیمارستان گلستان بستری است، تصریح کرد: وی به منظور تکمیل درمان به بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز منتقل خواهد شد.

گفتنی است؛ ساعت 15 و 46 دقیقه روز گذشته، بر اثر نشت و انفجار گاز در یک مجتمع 4 طبقه 8 واحدی مسکونی در منطقه پردیس اهواز، این مجتمع بطور 100 درصد تخریب گردید.

براساس گزارش اورژانس 115 خوزستان، در این حادثه 14 نفر مصدوم شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.

طبق گزارش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ساعت 4 و 20 دقیقه بامداد امروز، شنبه 22 اردیبهشت ماه، عملیات آوار برداری و ایمن سازی محل حادثه به اتمام رسید.

انتهای پیام/گ

مصدومان حادثه انفجاز گاز مرخص شدند

برچسب ها: حوادث ، امداد و نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.