کشیش حامیان فلسطین گفت: مسیحیت صهیونیستی، تلاش می‌کند با تحریف آموزه‌های یهودیت، اقدامات خود را توجیه کند.

مسیحیت صهیونیستی آموزه‌های یهودیت را تحریف کرده اند/ یهودیان قوم برتر نیستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، دیو اسمیت  در ششمین کنفرانس بین‌المللی افق‌نو در مشهد افزود:  اسرائیل با طرح ادعای واهی سرزمین موعود، در این مسیر حرکت کرده است مسیحیت صهیونیستی معتقد است یهودیان قوم برترند در صورتی که این‌گونه نیست.

وی گفت: علی رغم ادعا‌هایی که مطرح می‌شود، ایران از دیرباز به یهودیان پناه داده و نگاه مثبتی به آن‌ها داشته است.
 
کشیش حامیان فلسطین افزود: در طول تاریخ جریان صهیونیسم مسیحی با ادعای ظهور مسیح در سرزمین موعود، از اسرائیل حمایت می‌کند، جان بولتون که اکنون در دولت آمریکا مسئولیت دارد، از این جمله است.

دیو اسمیت خاطرنشان کرد: نقش پیامبران همیشه اصلاح رابطه خلق و خدا بوده نه آن‌گونه که صهیونیسم مسیحی معتقد به پیش‌بینی و پیشگویی آنان درباره سرزمین موعود است.

وی گفت: پیامبران یهود، وقتی در این سرزمین‌های مقدس گام برمی‌داشتند، رویکردشان متفاوت بود و این‌گونه نبود که به‌دنبال ایجاد سرزمین نیل تا فرات باشند. آن‌ها هرگز نمی‌گفتند اورشلیم که شهر صلح و صفا بوده، باید خراب شود. حکمت و عقلانیت هیچ گاه اجازه اقدامات متعارض با معنویت را صادر نمی‌کند.

فعال ضدجنگ تصریح کرد: ما برخلاف مسیحیت صهیونیستی که به‌جای اجرای فرامین الهی در مسیر پیش‌بینی قرار گرفته است، باید در مسیر عدالت و برابری حرکت کنیم.
 
انتهای پیام//ا.س
 

ششمین کنفرانس بین‌المللی افق‌نو در مشهد

برچسب ها: اسرائیل ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.