بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پارسال برای ایجاد اشتغال در مازندران اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد اسلامی استاندار مازندران در همایش سفیران هدایت در ساری با بیان اینکه محرومیت زدایی یکی از برنامه‌ های جدی در استان است، گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پارسال برای ایجاد اشتغال در مازندران تخصیص داده شد و ۶ هزار و ۶۰۰ نفر از مستمری بگیران مشغول فعالیت شدند.

وی با بیان اینکه افتخار مردم مازندران این است که پایبندی فرهنگی و عقیدتی به اسلام ناب محمدی دارند، افزود: مردم مازندران در دوران انقلاب و دفاع مقدس نقش ویژه‌ ای داشته و با حضور پررنگ و خط شکن در جبهه ها، بیش از ۱۰ هزار ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی افزود: در جبهه مقاومت هم مردم استان پیشتاز بوده و در همه بزنگاه‌ های تاریخی، مازندران خوش درخشیده است و همچنان می‌ درخشد.

اسلامی با اشاره به حضور مردم استان در عرصه‌ های مختلف مربوط به نظام، گفت: حضور چشم گیر مازندرانی‌ ها در انتخابات نمونه بوده است.

استاندار مازندران با اشاره به رشد تحصیلی در مازندران افزود: با دغدغه‌ هایی که امروز همه جامعه ایران را به خودش مبتلا کرد، بحث بیکاری و کمبود شغل یکی از معضلات جدی است که بنا داریم با اقدامات ویژه، زمینه ایجاد اشتغال فراهم شود و بر اساس مرکز آمار میزان بیکاری در استان کاهش پیدا کرده است.

استاندار مازندران از برنامه ریزی برای تأمین منابع آبی استان خبر داد و افزود: با برنامه ریزی میان مدت و کوتاه مدت تلاش داریم که این معضل حل شود.

اسلامی گفت: در سال ۹۷ با مشکلاتی مواجه بودیم و تا حدودی دغدغه معضل آب استان حل و فصل شده است، ولی باید تلاش‌ های جدی تری انجام شود.

وی در ارتباط با مشکلات آسیب‌ های اجتماعی که در استان وجود دارد، افزود: بنا داریم با ساز و کار‌های پیش بینی شده و تعامل با دستگاه‌ ها با رویکرد فرهنگی، اوقات فراغت مردم و مسافران را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/ م

اعتبار میلیاردی برای طرح‌ های اشتغال در مازندران

برچسب ها: اشتغال ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.