اعضای تیم ملی والیبال ایران به منظور برگزاری اردوی تدارکاتی چهارشنبه راهی صربستان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای تیم ملی والیبال ایران روز چهارشنبه ایران را به مقصد صربستان ترک خواهند کرد. شاگردان ایگور کولاکوویچ که از اواسط فروردین ماه اردوهای خود را برای حضوری قدرتمندانه در نبردهای پیش رو آغاز کردند، در نخستین تورنمنت سال 97 باید در مسابقات لیگ ملت ها ( لیگ جهاین سابق) به مصاف حریفان خود بروند. مسابقاتی که با تغییرات گسترده نسبت به دور قبل همراه شده است و این بار ملی پوشان در چارچوب 5 هفته با حریفان خود دیدار می‌کنند.

رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال برای مردان ایران از چهارم خرداد ماه و در کشور فرانسه آغاز خواهد شد. اما بازیکنان تیم ملی والیبال پیش از اعزام به کشور فرانسه در صربستان اردویی تدارکاتی خواهند داشت تا با برگزاری چند دیدار دوستانه در این کشور به مرز آمادگی رسیده و سپس راهی فرانسه شوند.

بر این اساس ایگور کولاکوویچ و بازیکنانش روز چهارشنبه ایران را به مقصد کشور صربستان ترک خواهند کرد تا پس از اردویی چند روزه در این کشور به فرانسه رفته و مسابقات خود در لیگ ملت‌ها را آغاز کنند. جایی که علاوه بر تیم ملی فرانسه باید به مصاف تیم‌های استرالیا و ژاپن نیز بروند.

مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ ملت‌ها از چهارم خردادماه شروع می‌شود و تا سوم تیرماه ادامه خواهد داشت که تیم ملی والیبال ایران در هفته پنجم (اول تا سوم تیرماه) میزبان آلمان، بلغارستان و کره جنوبی در تهران است.

انتهای پیام/

زمان اعزام تیم ملی والیبال به صربستان مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار