فرمانده ناجا گفت: ۹ بیمارستان ناجا به مردم و کارکنان نیروی انتظامی خدمت رسانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در همایش سراسری مدیران و روسای بهداشت و درمان ناجا که امروز (شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی به دلیل تنوع ماموریت و گستردگی در سطح جامعه نیازمند یک نیروی آماده و پاسخگو در زمینه حفظ امنیت کشور است.

وی افزود: با ظرفیتی که امروز در ناجا وجود دارد به توفیقات خوبی در زمینه حفظ امنیت کشور رسیدیم و امروز حدود ۹ بیمارستان و ۳۲ پلی کلینیک داریم و چندین بیمارستان هم در دست ساخت در سراسر کشور هستند.

سردار اشتری گفت: کمک به مردم در مواقع مختلف سال مانند اربعین حسینی که حدود ۲ و نیم میلیون خدمات بهداشت و درمانی به زائران ارائه شد و پزشکان ما در مناطق محروم به مردم خدمات پزشکی ارائه می‌دهند و این آمادگی را داریم که خدمات خود را توسعه دهیم.

فرمانده ناجا ادامه داد: امروز نیز تفاهم نامه‌ای بین نیروی انتظامی و وزارت بهداشت امضا می‌شود و در این تفاهم نامه زمینه‌های کار مشترک بین وزارت بهداشت و نیروی انتظامی برای هرچه بهتر انجام شدن ماموریت‌ها آورده شده است.

وی گفت: پیامبر اعظم(ص) می‌فرمایند دو نعمت برای همه وجود دارد که یکی سلامتی و بهداشت و دیگری امنیت است که امنیت در دست نیروی انتظامی و سلامتی و بهداشت در دست وزارت بهداشت است و امیدواریم بتوانیم در این راستا بر اساس منویات مقام معظم رهبری قدم برداریم.

برگزاری بیستمین همایش سراسری بهداد

همچنین در ادامه سردار حسین‌ اشتری‌ فرمانده ناجا‌ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیستمین همایش سراسری‌ بهداد امروز با حضور وزیر بهداشت برگزار و در حاشیه‌ آن تفاهم‌نامه همکاری با این وزارتخانه امضا شد.

وی افزود: با امضای این تفاهم‌نامه یکسری از مشکلات و خلأ‌ها رفع خواهد شد و خدمت‌رسانی به مردم و پرسنل‌ نیروی انتظامی افزایش پیدا خواهد کرد.

فرمانده ناجا‌ گفت: پلی‌کلینیک‌ها و بیمارستان‌های ناجا‌ به تمام مردم در سراسر کشور خدمات ارائه می‌دهند و امیدواریم‌ با ارتقای تجهیزات بتوانیم‌ مأموریت‌های خود را برای جلوگیری از بیماری‌ها و آسیب‌های اجتماعی‌ انجام دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
حسین
۱۳:۲۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام بی زحمت تاخیر در پرداخت مستمری های تامین اجتماعی رو پیگیری کنین
آخرین اخبار