همزمان با سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کردستان، سردیس شهیدان محمد امین رحمانی و سعید توفیقی ۲ سردار کُرد در سنندج رونمایی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردیس شهیدان محمدامین رحمانی و سعید توفیقی ۲ سردار کُرد روز شنبه همزمان با سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۸ به استان کردستان با حضور مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران شهری در سنندج رونمایی شد.

سرهنگ ابراهیم حسینی رئیس ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان امروز شنبه (۲۲ اردیبهشت) در حاشیه رونمایی از این ۲ سردیس گفت: این کنگره ملی از هنر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره می‌گیرد.

رئیس ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان بیان کرد:یکی از شاخصه‌های اصلی هنر در واقع هنر‌های تجسمی است که برنامه ریزی شده است تا از یادمان ۴۰ سردار و فرمانده شهید پیشمرگ مسلمان کرد در استان کردستان رونمایی شود.

وی با بیان اینکه با حمایت مسئولین ۱۴۰ برنامه بسیار اساسی و اثرگذار و ماندگار فرهنگی در راستای کنگره برگزار می‌شود افزود: ۲ یادمان از دیگر شهدای استان کردستان نیز در روز سوم خرداد رونمایی می‌شوند.

سرلشگر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری خاتم، سردار حسین دقیقی مشاور فرمانده کل سپاه، حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان و محمدابراهیم زارعی فرماندار سنندج در آیین رونمایی از سردیس و یادمان این ۲ شهید گرانقدر حضور داشتند.

این ۲ سردار کُرد در جریان درگیری‌ها با ضد انقلاب در استان کردستان به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/م

رونمایی سردیس ۲ سردار شهید کُرد در سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار