مدیراداره تبلیغات اسلامی ملایر از اعزام 270 مبلغ همزمان با ماه رمضان به مناطق مختلف شهرستان ملایر خبر داد.

اعزام 270 مبلغ ملایری به مناطق مختلف شهرستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام حسین گروسی، مدیراداره تبلیغات اسلامی ملایر از اعزام گفت:  همه ساله همزمان با ماه مبارک رمضان اعزام مبلغان به مناطق مختلف شهرستان ملایر با محوریت اداره تبلیغات اسلامی انجام می شود.

وی افزود: این مبلغان به مدت یک ماه ازابتدا تا پایان ماه رمضان به  مناطق شهری و روستایی شهرستان ملایر اعزام می‌شوند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به برنامه‌های این مبلغان در این ایام گفت: برگزاری نماز جماعت، سخنرانی با موضوعات مختلف، برگزاری کلاس‌های قرآنی و احکام، پاسخ‌گویی به مسائل شرعی، آموزش سبک زندگی اسلامی و  از جمله این برنامه‌ها در طول ماه رمضان است.

وی با اشاره به شعار امسال در راستای حمایت از کالای ایرانی بیان کرد: با توجه به اولویت‌های مشخص شده اداره تبلیغات اسلامی اولویت ما با محوریت مسجد و توجه به خانواده با رویکردهای مختلف از جمله هویت اسلامی، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، حمایت از تولید، مصرف بهینه، فرهنگ کار و تلاش و ... خواهد بود.

گروسی از برگزاری جلسات قرآنی و محافل انس با قرآن در ماه رمضان در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این جلسات در مساجد، حسینیه‌ها، موسسات و خانه‌های قرآنی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

همزمان با ماه رمضان مبلغان ملایر به مناطق مختلف اعزام می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.