محمد صلاح مهاجم مصری تیم لیورپول عنوان کرد هیچ برنامه ای برای ترک لیورپول در فصل آینده ندارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمد صلاح مهاجم مصری تیم لیورپول که چندی قبل توانسته بود مقتدرانه و بالاتر از سایر بازیکنان به عنوان بهترین بازیکن فصل 18-2017 لیگ برتر انگلیس از سوی اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای انگلیس (PFA) انتخاب شود، شب گذشته نیز از طرف فوتبال‌نویسان انگیس جایزه بازیکن سال بریتانیا را هم به ویترین افتخاراتش اضافه کرد.

او تا به حال توانسته در تمامی رقابت‌هایی که برای تیمش به میدان رفته 43 گل به ثمر برساند و فاصله چندان زیادی تا بدست آوردن عنوان آقای گل این فصل لیگ برتر انگلیس ندارد، پس از دریافت این جایزه گفت:باید بگویم فصل درخشانم را مدیون کسانی هستم که در زمان حضورم در چلسی توجه چندانی به من نداشتند و با اظهار نظرهایشان عنوان می کردند که شایستگی حضور در لیگ جزیره را ندارم و بهتر است قید حضور در اینجا را بزنم.باید تاکید کنم شنیدن آن جملات آن قدر برایم سخت بود که موجب شد ذهنم درگیر شود. همان مسئله باعث شد که من سراپا انگیزه شوم و به دنبال این باشم تا به منتقدانم ثابت کنم در مورد من اشتباه می‌کنند.

صلاح:هیچ‌جا نمی‌روم/همه چیز در لیورپول خوب و ایده آل است!

او گفت: من بسیار خوشحال هستم، همه چیز خوب و آیده آل است. البته من در لیورپول به دنبال جاه طلبی برای آینده هستم و برنامه‌ای برای  ترک لیورپول ندارم.همانطور که می بینید ما یک فصل عالی داشتیم، حالا ما در فینال لیگ قهرمانان هستیم و هر کسی از این موضوع هیجان زده است. این اولین سال من در این باشگاه هست و برای دیگر بازیکنان هم همین است.ما بسیار خوشحالیم که در فصل آینده لیگ قهرمانان هم حضور. در مجموع فصلی غیرقابل توصیف و باور را سپری کردیم.

صلاح:هیچ‌جا نمی‌روم/همه چیز در لیورپول خوب و ایده آل است!

مهاجم سابق رم در ادامه صحبت هایش تصریح کرد:من بسیار خوشحال هستم که این جوایز را بدست آوردم.من یک فصل خوب را پشت سر گذاشتم اما بدون کمک هم تیمی هایم نمی توانستم چنین جوایزی را تصاحب کنم. ما همه سعی می کنیم به یکدیگر کمک کنیم.برای کمک به تیمم سخت تلاش می کنم و به دنبال این هستم تا فصل را به خوبی به اتمام برسانم.هنوز 2 بازی تا پایان فصل باقی مانده و می خواهیم در این دیدارها نتایج خوبی را بدست آوریم.

برترین بازیکن این فصل لیگ برتر انگلیس درباره فینال لیگ قهرمانان اروپا هم توضیح داد: همه توقع قهرمانی از رئال مادرید را دارند اما باید بگویم ما باشگاهی هستیم که توانستیم منچستر سیتی و رم را شکست دهیم.اکنون در فینال لیگ قهرمانان حضور داریم و می خواهیم با شکست رئال مادرید در فینال جام قهرمانی را تصاحب کنیم.

انتهای پیام/

صلاح : بدون هم تیمی هایم نمی توانستم چنین جایزه ای کسب کنم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار