خانه کتاب و باغ موزه دفاع مقدس برای همکاری و تعامل بیشتر تفاهم نامه ای در نمایشگاه کتاب منعقد کردند.

به گزارش خبرنگارحوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دقایقی پیش تفاهم نامه ای بین خانه کتاب و باغ موزه دفاع مقدس با حضور علی اصغر جعفری مدیرعامل باغ موزه ، محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر کشور و نیک نام حسینی پور مدیرعامل خانه کتاب منعقد شد.

علی اصغر جعفری درباره این تفاهم نامه گفت: خانه کتاب یکی از مجموعه های موفق و پیشگام در نشر کتاب است. بر اساس این تفاهم نامه علاوه بر چاپ و نشر کتاب فعالیت های دیگری از جمله نقد کتاب، تجلیل از بزرگان حوزه نشر و تجلیل از کتاب سال جمهوری اسلامی در حوزه انقلاب و دفاع مقدس با همکاری دو مجموعه انجام خواهد شد.

وی افزود: گسترش  نشر کتاب های انقلابی و دفاع مقدس به فرهنگ کتاب خوانی به ویژه خواندن کتاب های جنگ و... کمک می کند.

جعفری ادامه داد: در حال حاضر بزرگترین کتابخانه تخصصی در حوزه دفاع مقدس متعلق به باغ موزه دفاع مقدس است که قرار است با همکاری خانه کتاب تجهیز شود و مجموعه موزه های تخصصی کشور از این مکان استفاده کنند.

مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس تصریح کرد: حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه دفاع مقدس از برنامه های اجرایی ما است. امروز هم 1100 جلد از تازه ترین کتاب های خانه کتاب به کتابخانه باغ موزه اهداشد که بابت این اقدام از آنها سپاسگزاری می کنیم.

 نیک نام حسینی پور مدیر عامل خانه کتاب در ادامه و در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری نشست های مرتبط با کتاب های دفاع مقدس در سرای اهل قلم و باغ موزه دفاع مقدس، تشویق اهالی قلم به انتشار کتاب های دفاع مقدس و تجهیز کتاب خانه باغ موزه از جمله مهمترین اهداف این تفاهم نامه است.

وی افزود: تعدادی از جدیدترین کتاب های حوزه دفاع مقدس را که در سال 96 توسط نشر کتاب چاپ شده بود به کتاب خانه باغ موزه اهدا کردیم که  امید است از این پس همکاری ها و تعاملات افزایش یابد.

انتهای پیام/

امضای تفاهم نامه همکاری بین خانه کتاب و باغ موزه دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار