دبیر کمیسیون ماده ده احزاب توضیحاتی درباره نحوه برگزاری همایش اخیر توسعه و تحزب داد.

توضیحات سرمست درباره گلایه برخی احزاب از نحوه برگزاری همایش توسعه و تحزببهرام سرمست دبیرکل کمیسیون ماده ده احزاب در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره گلایه های برخی اعضای خانه احزاب برای برگزاری همایش تحزب و توسعه، اظهار کرد: آنچه تحت عنوان گلایه بیان شد حرف تمامی احزاب و همه اعضای خانه احزاب نیست، بلکه افرادی هستند که مسائل درون تشکیلاتی دارند.

دبیرکل کمیسیون ماده ده احزاب با تاکید بر اینکه وزارت کشور به این مباحث درون تشکیلاتی ورود نمی کند، گفت: هدف ما این بود که همایشی علمی برگزار کنیم و در ادامه برنامه ریزی ها هم مطلع شدیم که خانه احزاب درصدد برگزاری یک همایش در هفتم تیرماه است که از ان استقبال می کنیم.

دبیر کمیسیون ماده احزاب گفت: دبیران کل احزاب را برای حضور در همایش دعوت کردیم و استقبال خوبی هم شد و رییس خانه احزاب هم در این همایش سخنرانی کرد.

وی تاکید کرد: رویکرد این همایش علمی بوده و در آن سخنرانی هایی که جنبه سیاست تجربی دارند، پیش بینی نشدند و این موضوع نباید محل گلایه باشد چرا که تلاش کردیم رویکرد همایش را به سمت سوی تخصصی و کاربردی برای احزاب پیش ببریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار