نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت:آمریکایی‌ها افسار برجام را به دست اروپایی‌ها سپردند و منافعشان را اینگونه دنبال می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: آمریکایی‌ها می‌خواهند آسیبشان را با اروپایی‌ها به ایران وارد کنند و اگر اروپایی‌ها نبودند، یقیناً آمریکایی‌ها برجام را با چنگ و دندان نگه می‌داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: این ساده لوحی است که فکر کنیم قرارداد مذاکره مسئولان ایران با غربی‌ها مورد احترام قرار می‌گیرد، فرقی بین اروپا و آمریکا نیست و همه آن‌ها مستکبر و شیطان هستند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: حال که می‌خواهید با اروپایی‌ها صحبت کنید از آن‌ها تضمین بگیرید و من همانطور که گفتم به آمریکا اعتماد ندارم به اروپا نیز بی اعتمادم و این کلام رهبری نشان می‌دهد که آن‌ها هرگز تضمین نمی‌دهند.

امام جمعه قزوین افزود: خواسته همه مردم در مسئله خروج آمریکا از برجام با بیانات رهبر معظم انقلاب یکی است و مردم ایران بسیار به آینده امیدوارند و متحد و منسجم در ستیز با آمریکا و مخالفت با شیطنت‌های مستکبران با هم همدل و هم فکر هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: اگر آمریکا در مسئله برجام غلطی کرده است به طور یقین ضرر و خسارت آن به خودشان برمی گردد.

خطیب جمعه قزوین با اشاره به حمله سوریه به اسرائیل گفت: در روز‌های اخیر شاهد موشک باران سوریه علیه رژیم صهیونیستی بودیم که در آن مناطق بسیار حساس این رژیم جعلی مورد حمله قرار گرفت؛ این موارد موقعیت‌های جدیدی است که هیچ وقت شاهد آن‌ها نبودیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: امروز اسرائیل باید بداند این موشک‌هایی که به مناطق مختلف سرزمینی آن‌ها برخورد کرده پیش قافله موشک‌های جبهه مقاومت است.

وی در ادامه به شهید مدافع حرم حسین محمدی اشاره کرد و گفت: این شهید تبعه افغانستان با شهادت خود به ما می‌گوید که انقلاب اسلامی یک روز در ایران بود، اما در حال حاضر به مقاومت اسلامی در سراسر جهان تبدیل شده است.

انتهای پیام/

خطبه های نماز جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.