مردم شیراز پس از حضور در نماز جمعه در محکومیت عهد شکنی امریکا راهپیمایی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مردم شیراز پس از خطبه‌های نماز جمعه با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از صحن مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خارج و تظاهرات ضد استکباری را برگزار کردند.

آنچه در تظاهرات امروز بیش از همه به چشم می‌آمد حضور جوانان و نوجوانان در کنار افراد میانسان بود که یکصدا حمایت خود را از نظام اعلام می‌کردند.

مردم شیراز با در دست داشتن پلاکارد‌هایی با موضوع خروج ترامپ از برجام بار دیگر عدم اعتماد به غرب را به مسئولین یادآور شدند.

تظاهرات گسترده مردم شیراز تا خیابان نمازی ادامه داشت.

در پایان این تظاهرات مردمی ضداستکباری که برای محکومیت عهدشکنی دولت آمریکا برگزار شد قطعنامه‌ای قرائت شد که در آن بر ایستادگی و مقاومت در برابر آمریکا، تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تاکید شذه بود.

در بخش‌‌هایی از این قطعنامه آمده بود: «ملت ایران با بصیرت و آگاهی، هیچ‌گونه اعتمادی به سران اتحادیه اروپا به عنوان هم‌پیمانِ آمریکای عهدشکن نداشته و هوشیاری تمام در هرنوع مذاکره، اخذ تضمین‌های واقعی غیرقابل خدشه و صلابت و اقتدار دربرابر زیاده‌خواهی‌های آن‌ها را مطالبه جدی خود از مسئولین می‌داند».

«بر اساس این قطعنامه اعلام می‌نماییم آمریکای عهدشکن و ناقض حقوق بین‌الملل، درآینده و در هیچ موضوعی نباید طرف مذاکره با ایران باشد و در مذاکرات با دیگر کشورها ازجمله اتحادیه اروپا نیز هرگز دفاع از جبهه مقاومت و مظلومین جهان منافع ملّی و توانمندی‌های نظامی و موشکی قابل گفتگو و توافق احتمالی نخواهدبود».

گفتنی است قشرهای مختلف مردم در شهرهای استان فارس هم در این راهپیمایی حضوری دشمن شکن داشتند.

انتهای پیام/ر

راهپیمایی مردم شیراز در محکومیت عهد شکنی دولت امریکا 

برچسب ها: نماز جمعه ، برجام ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.