شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان در پی خروج آمریکا از برجام با صدور بیانیه ای اعلام کرد: پس از سالها و روزها بار دیگر توانستیم بی اعتماد بودن آمریکا و استکبار جهانی را ببینیم.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان در خصوص نقض عهد مجدد آمریکا و خروج یک جانبه از برجام بیانیه‌ای صادر کرد.


متن بیانیه به شرح ذیل است:

ما آنقدر که از آمریکا صدمه دیدیم از هیچکس ندیدیم . حضرت امام (ره)

پس از سالها و روزها بار دیگر توانستیم بی اعتماد بودن آمریکا و استکبار جهانی را ببینیم و متوجه شویم که امام عظیم الشان امت و رهبری گرانقدرمان در جهت حق و در جهت اسلام ناب محمدی رهنمودهایی را برای ما خطابه خواهند کرد تا ما با تاسی به فرمایشات و بیانات آنها بتوانیم انقلاب اسلامی را از بیراهه نجات دهیم .

حضرت امام (ره) بارها در بیاناتشان به قابل اعتماد نبودن و چه بسا خبیث بودن و شیطان بودن این کشور اشاره داشتند . حضرت آیت الله خامنه ای نیز به دفعات متعدد به این امر اشاره کردند و حتی فرمودند به این مذاکرات خوش بین نیستند. و این عدم اعتماد به شیطان بزرگ را ملت عزیزمان در برهه های مختلف زمان شاهد بودند که بارزترین آنها در ۸ سال دفاع مقدس بود .

استکبار جهانی وقتی رشادتهای ۸ سال دفاع مقدس را مشاهده کرد شکست خورد، استکبار جهانی وقتی فتنه ننگین ۸۸ به نتیجه نرسید شکست خورد، استکبار جهانی وقتی نابودی داعش را مشاهده کرد شکست خورد و امروز درگمان خود می اندیشد که با خروج از این قرار ننگین میتواند بر طبل پیروزی بکوبد حاشا که شکست خورده است چرا که ملت ایران استوارتر و محکمتر از هر زمانی در راه آرمانهای انقلاب اسلامی حرکت خواهد کرد .

حضرت امام (ره) در سخنرانی شان در تاریخ ۱۳۶۷/۱۰/۲۰ فرمودند: 《مواظب باشید دوباره گرفتار ابر قدرتها نشویم》.

آقای رییس جمهور چه شد که دوباره گرفتار ابرقدرتها شدیم ؟
چه شد که با وجود تجربیات متعدد باز به استکبار جهانی اعتماد کردید ؟
چه شد که نصیحتها و صحبتهای دلسوزانه رهبری عزیزمان را نادیده گرفتید در آن زمان که فرمودند :《من به این مذاکرات خوش بین نیستم》چه شد که دیپلماسی لبخند باعث نادیده گرفته شدن آن سخنان رهبری شد؟

آقای روحانی از خروج آمریکا از برجام ناراحت نیستیم و شما هم ناراحت نباشید چرا که قدرت و توانایی ملت ایران فراتر از آنی هست که استکبار جهانی در تصوراتش دارد اما از شما خواستاریم اقدامی مناسب و درخور شان خانواده های شهدای مظلوم هسته ای داشته باشید.

والسلام علی من اتبع الهدی

انتهای پیام/

واکنش بسیح دانشجویی رفسنجان به بدعهدی آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.