فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهراز دستگيري 2 سارق حرفه ای سيم برق و کشف 250 كيلو گرم سيم برق خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ"علي جعفري نژاد گفت: در پي وقوع چندین مورد سرقت سيم برق در شهرستان خميني شهر، رسيدگي به موضوع در دستور کار مأموران اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران گشت كلانتري 13 این شهرستان حين گشت زني در منطقه مربوطه به يك دستگاه پرايد با 2 سرنشين مشكوك و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در بازرسي از خودرو 20 متر سيم تلفن و مقدار200متر سيم برق ساختمان و يک عدد سيم چين و يک دستکش مخصوص برق کاري و دو عدد شير آلات کشف شد.

سرهنگ جعفری نژاد با اشاره به اینکه ارزش اموال کشف شده توسط کارشناسان 80 میلیون ریال اعلام شده بیان داشت : متهمان جهت اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

جعفری نژاد در پایان به شهروندان توصیه کرد : اگر موارد مشكوكي مانند خودروي يا شخصي بالاي تير برق در محدوده درون شهري و بيرون شهري ديده شد سريعا به 110 تماس گرفته شود و در صورت امكان پلاك خودرو را اعلام كنند واگر در مواردي مشاهده شد خودرويي سيم مسي حمل مي كند يا انباري به دپوي اين نوع سيم ها مبادرت مي كند،پليس مي تواند با بررسي بيشتر در خصوص دستگيري سارقان اقدام كند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.