سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: توافقات کلی با برانکو انجام شده است و قرارداد او بعد از بازی با الجزیره امارات نهایی می‌شود.

حمید رضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیت قرارداد برانکو اظهار کرد: توافقات کلی با برانکو انجام شده است  و خلاصه قرارداد این مربی هم آماده کردیم و قرار است او متن قرارداد را مطالعه کند. بعد از بازی با الجزیره امارات قرارداد برانکو نهایی می شود. 

چه کسی گفته برانکو وسایلش را جمع کرده است؟

او درباره اینکه قرار است وسایل برانکو روز شنبه به کرواسی فرستاده شود، بیان کرد: چه کسی گفته که برانکو وسایلش را جمع کرده است. این موضوع صحت ندارد. او فرد حرفه ای است و همه چیز را شفاف اعلام می کند. همچنین برانکو در مراسم جشن قهرمانی شب گذشته گفت که در آینده تیم خود را بهتر آماده می کند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. 

حضور علی دایی بر روی نیمکت پرسپولیس صحت ندارد 

گرشاسبی درباره شایعه حضور علی دایی بر روی نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده گفت: این موضوع صحت ندارد. لیگ برتر تمام شده است و برخی از افراد به مسائل حاشیه ای می پردازند. 

به تصمیم بازیکنان درباره تمدید قرارداد احترام می گذاریم 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه برخی از بازیکنان به علت اینکه شاید برانکو از پرسپولیس برود با این تیم هنوز تمدید نکردند، بیان کرد: هیچ کدام از بازیکنان این سخنان را مطرح نکردند. بازیکنانی همانند مسلمان، امیری ، احمد زاده و کامیابی نیا مشکلی برای تمدید قرارداد ندارند و بارها به بازیکنان اعلام کردیم که به باشگاه بیایند و تکلیف خود را روشن کنند. آنها حضور پرشور و منظمی در تمرینات دارند. همچنین ما به وظایف خود عمل کردیم و هر تصمیمی که بازیکنان بگیرند احترام می گذاریم. حتی شایعه شده بود که باشگاه می خواهد پنجره نقل و انتقالات باز شود تا با بازیکنان قرارداد ببندد اما ما قبل از این قضیه به بازیکنان گفتیم که بیایند قراردادشان را تمدید کنند. 

ما با دست بسته همه رکوردهای لیگ برتر را زدیم 

او ادامه داد: ما در دادگاه های بین المللی 70، 80 پرونده داریم و قصد داشتیم که ذهن FIFA و AFC را درباره باشگاه عوض کنیم. امانتی که از هواداران به ما سپرده شده است و باید تلاش کنیم که همه مشکلات و موانع را برطرف کنیم. همه تلاش خود را برای باز کردن پنجره  نقل و انتقالاتی آخری انجام دادیم و اگر این محرومیت لغو نشد با همین نفرات موجود ادامه می دهیم. همانطور که با همین دست بسته توانستیم امسال کار کنیم. تیم ما باید چکار می کرد، با اختلاف امتیاز با رقبا قهرمان شدیم. 

مترجم برانکو یک ماه  از همراهی تیم  محروم است 

گرشاسبی درباره تنبیه انضباطی نیک سیرت مترجم برانکو بیان کرد: اشتباهاتی صورت گرفته و کمیته اخلاق حکمی ابلاغ کرد و باید به این رای احترام بگذاریم چرا که قانونی است. همچنین سازمانی که به ما اجازه فعالیت می دهد به باشگاه اعلام کرد که مترجم برانکو به مدت یک ماه اجازه همراهی تیم را ندارد. با توجه به اینکه برانکو خودش نیک سیرت را به باشگاه آورده است باید در مورد او تصمیم بگیرد. 

پیروانی می داند پیگیر محرومیتش بودیم 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره  ناراحتی افشین پیروانی از حمایت نکردن باشگاه پرسپولیس از او بیان کرد:  پیروانی می داند که ما چقدر پیگیر این محرومیت بودیم و حتی تاج هم خبر دارد. حکمی صادر شده است و پیروانی باید تلاش کند تا این محرومیت لغو شود. البته او به این رای اعتراض کرده و پرونده به کمیته استیناف رفته است. هنوز حکم نهایی صادر نشده است تا جانشین برای پیروانی انتخاب کنیم. گزینه ای هم برای سرپرستی تیم ما مطرح نیست. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار