یک مقام آمریکایی امروز اعلام کرد علی‌رغم خروج واشنگتن از برجام، بازرسی‌ها از تأسیسات هسته‌ای ایران باید ادامه داشته باشد.

علی‌رغم خروج آمریکا از برجام، بازرسی‌ها از ایران باید ادامه پیدا کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فرانسه در خبری فوری در صفحه توییتر خود نوشت یک مقام آمریکایی امروز اعلام کرد علی‌رغم خروج واشنگتن از توافق هسته‌ای ایران (برجام)، بازرسی‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از تأسیسات هسته‌ای ایران باید ادامه داشته باشد.

در این گزارش به هویت این مقام آمریکایی و جزئیات بیشتری درباره اظهاراتش اشاره نشده است.

گفتنی است دونالد ترامپ سه‌شنبه گذشته، به طور رسمی اعلام کرد آمریکا را از توافق هسته‌ای سال 2015 خارج می‌کند. وی همچنین افزود آمریکا «شدیدترین سطح» تحریم‌ها علیه تهران را وضع خواهد کرد. او سپس دستور بازگرداندن تحریم‌های لغوشده پس از امضای برجام، را صادر کرد. وزارت خزانه‌داری آمریکا نیز همان روز اعلام کرد تحریم‌هایی که پس از حصول توافق هسته‌ای علیه ایران تعلیق شده بودند، بین 90 تا 180 روز بار دیگر وضع خواهند شد و ممکن است هر زمان تحریم‌های جدیدی به آن‌ها افزوده شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
رضا
۱۸:۲۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
ایران باید از آمریکا بخواهد که رسما خروج از برجام را به ایران اعلام کند نه با شو تلویزیونی ترامپ در اینصورت ایران بهتر میتواند تصمیم گیری کرده و یا حتی از آمریکا شکایت کند
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۲:۰۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
ساکت شووووووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
باشه میشه
آخرین اخبار