مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد در سالن شهدای هفتم تیر تهران در حال برگزاری است.

حواشی روز دوم مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتیبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد برای شرکت در بازی‌های آسیایی جاکارتا و رقابت‌های جهانی مجارستان از روز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت ماه) در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شده و تا جمعه (۲۱ اردیبهشت ماه) ادامه خواهد داشت.

بر همین اساس مسابقات درحالی دنبال می‌شود که اعضای شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد از نزدیک عملکرد کشتی گیران را زیر نظر دارند. ابراهیم جوادی، عسگری محمدیان، مجید خدایی، حسن حمیدی، حسین ملاقاسمی، رحیم علی آبادی، محمد دلیریان، بهرام مشتاقی، حسن رنگرز و سید حسین مرعشیان نفراتی هستند که به عنوان اعضای شواری فنی در سالن مسابقات حضور دارند.

محمد طلایی، علیرضا رضایی، علی اکبر دودانگه و مجید ترکان به عنوان اعضای کمیته فنی کشتی آزاد و علی اشکانی، احد پازاج، محمد علی چمیانی، داود گیل نیرنگ و جمشید خیرآبادی نیز به عنوان اعضای کمیته فنی کشتی فرنگی در سالن مسابقات حضور دارند.

رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیز با حضور در میان تماشاگران برَ رقابت‌ها نظارت دارد.

محمدحسن محبی، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد، محسن کاوه مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد و پژمان درستکار پیشکسوت کشتی نیز از نزدیک مسابقات را تماشا می‌کنند.

از مهمترین حواشی روز دوم مسابقات می‌توان به درگیری و زد و خورد سعید عبدولی و ایمان انصاری در وزن ۸۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی اشاره کرد.

استقبال بسیار خوبی از سوی علاقمندان به کشتی صورت گرفته و تمامی سکو‌ها در سالن شهدای هفتم تیر پُر شده است.

در روز دوم این مسابقات شاهد اتفاقات جالب و نتایج نسبتا دور از انتظاری بودیم که از نکات و نتایج جالب توجه دور دوم مسابقات روز دوم می‌توان به شکست محسن حاجی پور، دارنده مدال برنز آسیا با نتیجه ۷ بر ۵ مقابل محمد نوربخش، ملی پوش ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ و نفر سوم جوانان جهان در دیداری جذاب و دیدنی در وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی اشاره کرد.

در دیگر دیدار حساس وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی اصغر عالی محمودی با نتیجه ۷ بر صفر از سد برومند اصلان، قهرمان مرحله اول انتخابی گذشت.

امین کاویانی نژاد قهرمان جوانان جهان نیز در این مسابقات در یک وزن بالاتر و در ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی به میدان آمده است با نتیجه ۲ -  ۲ مغلوب فرشاد بلفکه، نفر سوم امید‌های جهان شد.

حسین نوری دارنده مدال برنز جهان نیز در دیداری سنگین و نفس گیر وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب مهدی فلاح شد.

در یکی دیگر از مسابقات مهم این روز در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد پرویز هادی و یدالله محبی به مصاف هم رفتند که این دیدار جنجالی هم در حالی که با نتیجه ۲ بر ۲ به سود محبی به پایان رسیده بود، اما با اعتراض هادی داوران یک امتیاز به او دادند تا ۳ بر ۲ برنده شود، اما حواشی زیادی به وجود آمد

انتهای پیام/

پیگیری روز دوم مسابقات کشتی انتخابی تیم ملی در سالن شهدای هفتم تیر تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار