نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان در محکومیت اقدامات سخیف دولت آمریکا در مورد ایران اسلامی، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان در محکومیت اقدامات سخیف دولت آمریکا در مورد ایران اسلامی، بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: بار دیگر مقاومت و اقتدار مردم ایران اسلامی، سبب برملاشدن چهره‌ی دروغین و بدعهد رییس جمهور سخیف آمریکا بر جهانیان گردید.

شما مردم مسلمان ایران اسلامی در دوران چهل ساله‌ی انقلاب و خصوصا در زمان برجام نشان دادید که فشار‌ها و تحریم‌ها و ادبیات اهانت آمیز سخنگویان دستگاه‌های مختلف غربی و آمریکایی نتوانست خللی در اراده‌ی آهنین امت انقلابی ایجاد کند.

از شما مردم غیور و مرزدار استان دعوت می‌شود تا در محکومیت اقدام خصمانه‌ی دولت آمریکا در خروج از تعهدات بین المللی برجام و حفظ صلابت و یکپارچگی ملت شریف، با حرکت عظیم مردمی، در تظاهرات ضد استکباری روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه، بار دیگر به میدان بیایید و برگ زرینی بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیفزایید.

انتهای پیام/ع

محکومیت اقدامات سخیف دولت آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار