پرداخت بدهی‌ها موجب بازگشت ۲۵ درصد سرمایه به مازندران می‌شود که برای ترمیم و نوسازی خطوط انتقال برق می‌توان از آن بهره برد.

شهابی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: بیش از ۶۰۵ میلیارد تومان برق پارسال به مشترکان فروخته و ۶۷ میلیارد تومان نیز طلب از سال ۹۵ از مشترکان برق پرداخت شد.

وی با بیان اینکه در میان بدهکاران دستگاه‌های خدماتی و عموم با ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بیشترین بدهی برقی را دارند، افزود: حوزه کشاورزی و خانگی هر کدام با بیش از ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، مشترکان بد حساب توزیع برق استان محسوب می‌شوند.

شهابی گفت: پرداخت بدهی‌ها موجب بازگشت ۲۵ درصد سرمایه به استان می‌شود که برای ترمیم و یا نوسازی خطوط انتقال برق می‌توان از آن بهره برد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران افزود:هم اکنون میانگین مصرف برق در استان روزانه ۸۰۰ مگاوات است، ولی در اواخر بهار و تابستان به ۲ هزار مگاوات افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه شهروندان در مصرف برق در این دو فصل صرفه جویی داشته باشند و گفت:: این اقدام موجب می‌شود در تابستان با مشکل کمبود و قطع برق مواجه نشویم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران افزود: تاکنون بیش از ۱۱ هزار و ۲۳۰ کیلومتر خطوط فشار متوسط در حوزه توزیع نیروی برق استان شبکه سازی شده است.

شهابی گفت: بیش از هزار و ۱۲۰ کیلومتر خطوط فشار ضعیف در شبکه‌های برق استان اضافه شد.

وی از اضافه شدن بیش از ۳ هزار و ۳۱۵ دستگاه پست توزیع در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر پست‌های توزیع برق استان به بیش از ۳۲ هزار و ۵۲۰ دستگاه رسیده است.
شهابی گفت: توزیع نیروی برق استان بیش از یک میلیون ۳۳۴ هزار مشترک برق دارد.

انتهای پیام/ آ

 مصرف ۲ هزار مگاوات برق در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار