جدیدترین نسخه‌ی مرورگر فایرفاکس با تایید هویت تحت وب ارائه می‌شود

فایرفاکس که یک مرورگر قدرتمند میباشد، قصد دارد تا راه‌های امن‌تری را به جای رمز عبور جایگزین کند.

جدیدترین نسخه‌ی مرورگر فایرفاکس با تایید هویت تحت وب ارائه می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فایرفاکس به عنوان یکی از قدرتمندترین مرورگر های اینترنتی قرار است تا در بخش رمز عبور خود تغییراتی ایجاد کند.

این تغییرات برای کاربرانی که از فایرفاکس استفاده میکنند خبر خوبی میباشد زیرا آن ها با استفاده از آخرین نسخه تحت وب فایرفاکس دیگر نیازی  نیست از رمز عبور استفاده کنند و بجای آن از روش های امنیتی دیگرمانند بیومتریک یا کلید های usb بهره میبرند بنابر این دیگر با این روش ها نیازی به استفاده از رمز عبور نیست اما نکته اینجاست که این اتفاق زمانی رخ میدهد که تمامی سایت ها بخش رمز عبور را حذف کرده و از این روش برای تایید هویت کاربر استفاده کنند و این فرایند جدید در آینده ای نزدیک اتفاق خواهد افتاد.

اگر علاقمند به روش‌های جدید امنیتی مرورگر فایرفاکس هستید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت Mozilla، دقیق‌ترین اطلاعات را در مورد آخرین نسخه‌ی این مرورگر پیدا کنید. فایرفاکس یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای اینترنتی در سطح ایران و جهان است که به صورت رایگان قابل دانلود، نصب و استفاده است.

انتهای پیام/

تغییرات جدید در مرورگر فایرفاکس

برچسب ها: مرورگر ، فایرفاکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۰:۳۲ ۰۶ دی ۱۳۹۷
دریافت موزیلا
آخرین اخبار