دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز دردنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور منتشر می‌شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اولین اخبار نقل و انتقالات مربوط به انتقال آلیسون به رئال مادرید است.مسئولان تیم رئال مادرید تلاش می کنند تا در پایان این فصل از مسابقات فوتبال اروپا دروازه بان تیم رم را به تیم خود بیاورند و جایگزین ناواس کنند.این دروازه بان از مدت ها قبل نیز با دو تیم منچسترسیتی و لیورپول در ارتباط است اما در روند ایجاد قرار داد و پیوستن به این تیم ها ناتوان بوده است.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اینیستا تصمیمی برای تیم بعدی خود ندارد

آندرس اینیستا بازیکن تیم بارسلونا تصمیم گرفته است تا در پایان فصل از تیم آبی اناری ها جدا شده و به تیمی در شرق آسیا بپیوندد.این بازیکن اعلام کرده است که پیشنهادات بسیاری به او برای حضور در سایر تیم ها شده است اما بیشتر تمایل دارد تا به تیم هایی از کشور های ژاپن ، استرالیا و یا چین بپیوندد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

منچسترسیتی به دنبال ریاض محرز

تیم منچسترسیتی به دنبال آن است تا ریاض محرز را از تیم لسترسیتی با مبلغ 65 میلیون پوند را جذب کند و به تیم خود ببرد.اما از سویی دیگر مسئولان تیم لسترسیتی خواستار آن هستند تا این بازیکن را با مبلغ 95 میلیون بفروش برسانند و این بازیکن را به یکی از گران ترین بازیکنان لیگ برتر جزیره تبدیل کنند.با این حال منچسترسیتی تلاش می کند تا همچنان این بازیکن را جذب کرده و به تیم خود بیاورد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مورینیو ماندن پوگبا را تایید کرد

خوزه مورینیو سرمربی تیم منچستریونایتد در گفتگویی اعلام کرده است که در پایان این فصل از فوتبال اروپا پوگبا از این تیم جدا نخواهد شد و در این تیم می ماند.تیم پاریس سن ژرمن نیز اعلام کرده است که خواستار جذب پل پوگبا است و تلاش می کند این بازیکن را در سال های آینده جذب کند.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

لواندوفسکی در بایرن مونیخ ماندنی شد

رئیس باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده است که پیشنهادات رابرت لواندوفسکی از تیم هایی مانند رئال مادرید را رد کرده است واین بازیکن در پایان این فصل از فوتبال اروپا در بایرن مونیخ باقی خواهد ماند.از سویی دیگر رئال مادرید کریم بنزما را در تیم خود نگه داشته است و این مانع از آن است که لواندوفسکی به این تیم برود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

کاستا به گریزمان هشدار داد

گریزمان بازیکن تیم اتلتیکو مادرید تلاش می کند تا در پایان این فصل از فوتبال اروپا به تیم بارسلونا بپیوندد و جایگزین یکی از بازیکنان خط حمله این تیم شود.از سویی دیگر اما دیگو کاستا ،بازیکن تیم اتلتیکو مادرید به هم تیمی خود هشدار داده است در صورتی که به تیم بارسلونا برود دیگر بازگشتی نخواهد داشت و نمی تواند به تیمش بازگردد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار