رئیس کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف اصفهان گفت:اگر قطعات بی کیفیت تولید و به دست مردم بدهند آرام آرام اعتماد را از مردم سلب کرده و مردم را به سمت قطعات وارداتی سوق می‌دهیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روح الله چلونگر دیروز در حاشیه افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو اظهار داشت:  مبحث قطعه سازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اما باید نگاه کنیم که در شرایط اقتصادی کنونی که مردم با مشکلات متعددی روبه رو هستند آیا توانستیم قطعه با کیفیت داخلی را تولید کنیم.

وی افزود: آیا شرایطی که دولت برای قطعه سازان به وجود آورد ما توانستیم با آن شرایط تولیدات را به خوبی انجام دهیم؟ تعرفه بالای گمرگی و انرژی‌های بسیار ارزان در اختیار سازمان ما بوده اما تا چه حد توانستیم رضایت مردم را در این زمینه جذب کنیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف مرکز استان اصفهان تصریح کرد: فکر می‌کنم اگر با 40 سال انحصار، صنعت خودرو قرار بود پیشرفت کند در مبحث تعرفه‌ای و با تعرفه‌های بالا پیشرفت کرده بود، هرجا رقابت نباشد آرام آرام سلامت از بین می‌رود.

وی گفت: در مبحث صادرات قطعه سازان باید به مردم گزارش دهند که چقدر توانستند برای کشور خود ارزآوری و خودروی با کیفیت تولید کنند.

 چلونگر گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند ما هم در اتحادیه خدمات فنی خودرو تأکید می‌کنیم که تا وقتی قطعات با کیفیت در داخل کشور طول می‌شود نباید از کالای مشابه خارجی استفاده کنیم.

 وی با بیان اینکه تولید کنندگان در سال 97 وظیفه سنگینی به دوش دارند، ادامه داد: اگر قطعات بی کیفیت تولید و به دست مردم بدهند آرام آرام اعتماد را از مردم سلب کرده و مردم را به سمت قطعات وارداتی سوق می‌دهیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف مرکز استان اصفهان خاطرنشان کرد: خواهش من از تولیدکنندگان قطعات داخلی خودرو این است که کیفیت تولیدات خود را بالا ببرند، از این رو مطمئن باشند اتحادیه خدمات فنی سبک از آنها حمایت می‌کند.

 

انتهای پیام/م

 

افتتاح چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.