معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری ششمین المپیاد طرح دادرس در مدارس در قالب تیم‌های 14 نفره در استان خبر داد.

برگزاری ششمین المپیاد طرح دادرس در مدارس همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛عبدالله جعفری، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه دین مبین اسلام همواره به صلح و دوستی تأکید فراوان دارد،افزود:توجه به نجات جان انسان‌ها و ترویج صلح و دوستی از مهمترین اهداف طرح دادرس در مدارس است.

وی اظهار داشت: طرح دادرس در راستای کاهش آسیب در هنگام مواجهه با حوادث با همکاری سازمان جوانان هلال احمر و معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش در مدارس اجرا می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان خاطر نشان کرد:یادگیری مهارت‌های امدادی در بین دانش‌آموزان باعث دفاع از خود و خانواده در مواقع بحرانی وکاهش خطر درشرایط حساس می‌شود.

جعفری یادآور شد: در ششمین المپیاد آماده طرح دادرس در مدارس همدان دانش‌آموزان در قالب تیم‌های 14 نفره شرکت داشتند.

جعفری یادآور شد: تیم‌ها در شاخص‌های یادگیری و خروج ایمن، ارزیابی و کنترل حیاتی، شکستگی و آتل‌بندی، خونریزی، پانسمان و بانداژ، اطفاء حریق، اسکان چادر، حمل مصدوم و احیای قلبی-ریوی و همچنین آزمون کتبی شرکت کردند.

وی در پایان ادامه داد:در ششمین المپیاد آماده طرح دادرس تعداد 9 تیم منتخب دختران و 9 تیم منتخب پسران موفق به کسب مقام اول شهرستان‌ها، نواحی و مناطق شده بودند در نهایت در این المپیاد با هم به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/ب

رقابت 18 تیم‌ دادرس در مدارس همدان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.