برنامه «پلک» با هدف بررسی چالش‌های پیش روی نوجوانان و نیاز‌های آنان در جامعه و خانواده در سیمای مرکز قزوین تولید می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: در این برنامه بخش‌های مختلفی همچون حرف حساب، مسابقه عکاسی، ارسال تصاویر، دخترانه، پسرانه، کمی بعدتر، تکاپو ، طنز شو و درگوشی پیش بینی شده است.

اکبری اضافه کرد: در بخش حرف حساب یک نوجوان به همراه والدینش و یک کارشناس در برنامه حضور می‌یابند تا راجع به یک موضوعی بحث کنند و به نتیجه برسند؛ در بخش مسابقه عکاسی، عکس‌های ارسالی مخاطبان نمایش داده و برترین عکس انتخاب می‌شود، در بخش ارسال تصاویر هم فیلم‌هایی از فعالیت‌های اجتماعی نوجوانان که از سوی مخاطبان ارسال شده است به نام آنان پخش می‌شود.

وی گفت: همچنین در بخش‌های دخترانه و پسرانه مسائل مبتلا به این گروه از جامعه تبیین می‌شود، در بخش کمی بعد‌تر فضایی موقت برای نوجوانانی فراهم می‌شود که شغل مورد علاقه خود را تجربه کنند، در بخش تکاپو جنب و جوش‌های نوجوانان و بازی‌های این رده سنی به تصویر کشیده می‌شود، در بخش طنز شو لطیفه گویی نوجوانان و بخش درگوشی هم مشکلات و چالش‌های نسل نوجوان است که به وسیله تصویر متن از رسانه منعکس می‌شود.

به گفته مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، برنامه تلویزیونی «پلک» به تهیه کنندگی افشین بصیری به مدت ۴۵ روز‌های دوشنبه و پنجشنبه ساعت ۱۹ و پانزده دقیقه از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

انتهای پیام/

توجه سیمای مرکز قزوین به نوجوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار