مردم استان مرکزی فردا بیست و یکم اردیبهشت از مقابل میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان تظاهرات ضد آمریکایی بر پا می‌کنند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  شورای هماهنگی تبلیغات استان مرکزی اعلام کرد: مردم استان مرکزی فردا بیست و یکم اردیبهشت از مقابل میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان تظاهرات ضد آمریکایی بر پا و اقدام نابخردانه آمریکا درخروج از برجام و بیانات سخیف رئیس جمهور این کشور را محکوم می‌کنند.

در بیانیه این شورا آمده است: اقدام سخیفانه رئیس‌جمهور آمریکا در خروج یک‌جانبه از برجام با هدف تشدید جنگ روانی و فشار اقتصادی مضاعف بر ملت شجاع و مقاوم ایران اسلامی و اظهارات سخیف این بازیچه لابی صهیونیست‌ها علیه ایران، بیانگر خوی استکباری و اصلاح‌ناپذیر بودن هیأت حاکمه شیطان بزرگ آمریکا و از سوی دیگر، اثبات حقانیت آرمان استکبارستیزی انقلاب اسلامی و مواضع حکیمانه و آینده نگرانه مقتدای عظیم‌الشأن امت اسلامی و قافله‌سالار صبر و بصیرت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در تبیین هوشمندانه چرایی بی‌اعتمادی به سردمداران آمریکایی است.

رییس‌جمهور گستاخ ایالات متحده آمریکا برخلاف قواعد بین‌المللی از برجام خارج شد و نشان داد دولت آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی مرتجعین عرب در یک جبهه علیه ملت رشید و مقاوم ایران اسلامی قرار دارند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن محکومیت عهدشکنی و اقدام نابخردانه رئیس جمهوری دولت مستکبر آمریکا در خروج یکجانبه از برجام، از آحاد مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار دعوت می‌نماید در تظاهرات ضد آمریکایی–صهیونیستی که پس از اقامه نماز عبادی سیاسی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷ از مقابل میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار خواهد شد حضور بهم رسانند.

لازم بذکر است این تظاهرات در شهر اراک هم پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، از مقابل مصلای بیت المقدس به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ج

محکومیت خروج یک جانبه آمریکا از برجام فردا بیست و یکم اردیبهشت در سراسر استان مرکزی

برچسب ها: آمریکا ، اخبارسیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.