سخنگوی کاخ سفید از بازگشت تحریم‌های آمریکا علیه ایران پس از خروج واشنگتن از برجام خبر داد.

کاخ سفید: تحریم‌های که به علت برجام متوقف شده بود باز می‌گرددبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی رویترز، سارا سندرز - سخنگوی کاخ سفید - در پاسخ خبرنگاری که پرسید پس از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ایران، اروپایی‌ها به شدت در تلاش برای حفظ این توافق هستند. آیا کاخ سفید می تواند تضمین دهد شرکت هایی اروپایی که روابط تجاری با ایران دارند از تحریم‌هایی که آمریکا قرار است بازگرداند آسیبی نخواهند دید، گفت: تحریم‌هایی که به علت برجام متوقف شده بودند باز خواهند گشت اما درباره جزئیات آن شما را به وزارت خزانه‌داری ارجاع می دهم.

وی همچنین مدعی شد آمریکا متعهد به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است و ممکن است تحریم‌های بیشتری را علیه این کشور وضع کند.

انتهای پیام/

اعمال دوباره تحریم‌های آمریکا علیه ایران

برچسب ها: آمریکا ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۸:۵۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
امام حسین (ع) سرور و مولایمان فرمودند، پایبندی بر پیمان ،جوانمردی است. اکنون که خباثت ترامپ و ارناب او با ناجوانمردی اش بر همگان و حتی خود مردم آمریکا عیان و آشکار شد، لازم است که مردم شریف ایران و بلکه تمامی آزادگان جهان، در مقابل این طاغوت زمان و بازمانده ی قوم لوط جهان! موضوع ایستادگی و مقاومت جانانه بخرج داده تا بزودی از اریکه ی قدرت پوشالی و کبر و نخوت شیطانی خود سقوط کند!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۳۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
خروج از NPT
چند آزمایش....
آخرین اخبار