یوونتوس با پیروزی پرگل مقابل میلان برای چهارمین سال پیاپی قهرمان جام حذفی ایتالیا شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،فینال جام حذفی ایتالیا از ساعت 23 و 30 دقیقه بین تیم های یوونتوس و میلان در ورزشگاه المپیکوی شهر رم برگزار شد که بانوی پیر موفق شد با پیروزی چهار بر صفر برای چهارمین بار پیاپی قهرمان این مسابقات شود.

نیمه نخست مسابقه تقریبا متعادل و با برتری نسبی بیانکونری به اتمام رسید اما در نیمه دوم یوونتوس فشار را بر روی دروازه میلان بیشتر کرد و پس از دو شوت خطرناک دیبالا که با واکنش ها دوناروما مواجه شد در نهایت یووه در دقیقه 56 روی ارسال یک ضربه کرنر و ضربه سر مهدی بن عطیه دروازه روسونری را باز کرد. پنج دقیقه بعد داگلاس کاستا با شوتی از پشت محوطه جریمه و اشتباه دوناروما در مهار توپ، گل دوم را نیز به ثمر رساند.

در دقیقه 64 باز هم ارسال ضربه کرنر و ضربه سر مانژوکیچ باعث شد تا دوناروما دوباره اشتباه کند و توپ رها شده از دست این دروازه بان را باز هم بن عطیه مدافع مراکشی یووه گلزنی کرد تا دروزاه میلان در هشت دقیقه سه بار باز شود.

در دقیقه 76 نیز نیکولا کالینیچ مهاجم میلان که برای گلزنی به یووه به بازی آمد دروازه تیم خودشان را باز کرد تا بازی چهار بر صفر شود.

در نهایت این دیدار با پیروزی چهار بر صفر تورینی ها به پایان رسید و تا سیزدهمین قهرمانی یووه در کوپا ایتالیا و چهارمین قهرمانی پیاپی آنها به دست آید.

انتهای پیام/

قهرمانی یوونتوس در جام حذفی ایتالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار