مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در 13 بیمارستان استان سامانه استحقاق سنجی نصب می شود و در سایر بیمارستان های شهرستان های مختلف آذربایجان غربی تا پایان نیمه نخست امسال نصب می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، طاهر موهبتی اظهار داشت: بخشی از فازبندی استحقاق سنجی در آذربایجان غربی صورت گرفته است.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع، تولید سند بیمه ای، شفاف سازی وضعیت بیمه شدگان، شفاف سازی خدمات بیمه ای ارائه شده و ثبت مشخصات افراد از جمله مزایای نصب سامانه های استحقاق سنجی در تمام بیمارستانهای دولتی سطح کشور است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه طرح نصب سامانه  استحقاق سنجی از آغاز سال جاری در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در 6 ماهه نخست سال 97 پیش بینی می شود در تمامی بیمارستان های دولتی این امر محقق شده و سامانه استحقاق سنجی در بیش از 6 هزار بیمارستان دولتی کشور نصب شود.

وی به وجود 24 بیمارستان دولتی در آذربایجان غربی اشاره و خاطرنشان کرد: امروز در 13 بیمارستان استان این سامانه نصب می شود و در سایر بیمارستان های شهرستان های مختلف آذربایجان غربی تا پایان نیم سال اول 97 نصب می شود.

موهبتی، صیانت از سلامت مردم را هدف از نصب سامانه استحقاق سنجی در بیمارستان ها خواند و تصریح کرد: استقرار سازمان الکترونیک در حوزه سلامت کار هوشمندانه ای بوده و در بحث سلامت اجرای طرح ای تی نسبت به دیگر حوزه ها دشوار است.

انتهای پیام/ا

نصب سامانه استحقاق سنجی در بیمارستان های دولتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.