دبیرهمایش استارت آپ صنعت برق گفت: دومین استارت آپ صنعت برق کشور امروز به میزبانی کرمان برگزارشد.

اولین همایش استارت ویکند آپ برق کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سعید زمانی، دبیر همایش دومین استارت آپ صنعت برق کشور با اشاره به اینکه یکی از متد‌های جدید برگزاری رویداد‌های علمی استارت آپ ویکند یا رویداد کارآفرینی در سطح کشور بوده است، گفت: در سطح کشور برای اولین بار این استارت زده شد.

وی افزود: طی پارسال با توجه به محوری که برای این قضیه بررسی و استخراج شده بود توانستیم خروجی مناسبی استخراج کنیم.

زمانی تصریح کرد: امسال باتوجه به پیک مصرف و ۷۷ مگابایت پیک تکلیفی که در حوزه خدمات مشترکین بایستی اعمال بشودبرای این پیک‌ها تصمیم بر این شد که مدیریت بار‌های سرمایشی که بخش اعظمی از مصرف انرژی الکتریکی را که به خودشان اختصاص می‌دهند به عنوان محور استارت آپ انتخاب کنیم.

وی افزود: در این راستا بیش از ۸ جلسه کمیته اجرایی تشکیل و بیش از ۱۰۰ دعوتنامه به پژوهشگران، اساتید دانشگاه، متفکرین و ایده دهندگان ارائه شد و از آن‌ها خواسته شد تا در این همایش همکاری کنند تا همانند پارسال خروجی آپ ویکند مثمر ثمر واقع شود تا بتوانیم گام مثبتی در راستای کاهش پیک و سیاست‌های  برق کشور و خدمت گذاری مردم برداریم.

زمانی هدف از برگزاری این همایش را کاهش پیک تکلیفی و دانش انرژی مداوم برای همشهریان و مردم کشور اعلام کرد و گفت: امیدواریم تا بعد از گذشت این پیک‌ها به خاموشی برخورد نکنیم و بتوانیم انرژی الکتریکی با کیفیت و مداوم برای همه ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ح

اولین استارت آپ ویکند کارآفرینی برق کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار