نجفی گفت: تسهیل در امور و فعالیت کارآفرینان از مهمترین ماموریت‌های سازمان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است.

تسهیل در فرایند جذب سرمایه گذار‌ی و بهبود فضای کسب و کاربه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان صنایع کوچک؛ صادق نجفی، مدیر عامل سازمان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در همایش مدیران حقوقی شرکت های شهرک های صنعتی استان های کشور با اشاره به شرایط فعلی کشور،کار فعالیت و تلاش جهادی را مهمترین اولویت مدیران این سازمان اعلام کرد و گفت: خدمت به مردم مهم ترین رسالت ماست و در زمینه انجام ماموریت های محوله برای خدمت رسانی ، هیچ کوتاهی پذیرفته شده نیست.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، تصریح كرد: امروز نیاز به مدیرانی با اندیشه جهادی است تا بتوانیم با رفع مشکلات، فضای مناسبی برای کسب و کار فراهم کنیم.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت بر لزوم تلاش مدیران حقوقی به منظور اصلاح قوانین و مقررات با هدف تسهیل در فرایند جذب سرمایه گذار ی وبهبود فضای کسب و کار تاکید کرد .

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با تاکید برشفاف سازی امور در سازمان ،گفت: باید مقابله با فساد و بستن گلوگاه های فساد، زمینه مناسبی برای فعالیت کارآفرینان و سرمایه‌گذاران فراهم شود.

بیش از ۹۲ درصد صنایع کشور را صنایع کوچک تشکیل می‌دهند

وی با بیان اینکه بیش از ۹۲ درصد صنایع کشور را صنایع کوچک تشکیل می‌دهند، گفت: باید با اجرای برنامه‌های مختلف نظیر ایجاد زنجیره‌های تامین و توجه به نیازهای واحدهای صنعتی گام‌های موثری برای ارتقای این صنایع برداریم تا صنایع کوچک در تولید و اقتصاد کشور و نیز صادرات و اشتغال نقش موثری داشته باشند.

این مقام مسئول با بیان اینکه از ۸۰۰ شهرک و ناحیه صنعتی در کشور، ۴۰۰ شهرک فعال و تقاضا محور است ، گفت: باید تمرکز اصلی بر ارتقاء فعالیت و توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌های تقاضا است تا جذب کارآفرینان شتاب گیرد.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: تولیدملی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار