دبیر علمی همایش ملی یافته‌های پژوهشی کشاورزی با محوریت توت فرنگی از ارسال ۶۰ مقاله به دبیرخانه این همایش خبرداد و گفت: از این تعداد ۵۲ مقاله برای ارائه در همایش پذیرفته شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ناصر قادری امروز چهارشنبه در نهمین همایش ملی یافته‌های پژوهشی کشاورزی با محوریت توت فرنگی که در دانشکده کشاورزی دانشگاه کردستان برگزارشد، گفت: هشت دوره گذشته این همایش با محوریت تمامی زیربخش‌های کشاورزی برگزار شده است.
وی عنوان کرد: امسال تصمیم گرفته شد این همایش تخصصی‌تر شود و روال آن نسبت به دوره‌های پیشین تغییر کند.
قادری بیان کرد: با توجه به اهمیت تولید توت فرنگی در استان مرکز پژوهشی به نژادی و به زراعی توت فرنگی دانشگاه کردستان داوطلب برگزاری این همایش با محوریت توت فرنگی شد.
دبیر علمی همایش ملی یافته‌های پژوهشی کشاورزی با محوریت توت فرنگی با اشاره به اینکه تیرماه سال گذشته فراخوان برگزاری این همایش اعلام شد، گفت: از مهرماه هم مقالات ارسال شده در دبیرخانه همایش پذیرش شدند.
قادری از ارسال ۶۰ مقاله علمی و پژوهشی به دبیرخانه این همایش خبرداد و گفت: بعد از داوری انجام شده از این تعداد ۵۲ مقاله پذیرفته شدند.
وی اضافه کرد: طی دو روز برگزاری این همایش از تعداد مقالات پذیرفته شده ۱۶ مقاله در قالب سخنرانی و ۳۶ مقاله هم به صورت پوستر ارائه می‌شود.

انتهای پیام/م

ارسال ۶۰ مقاله علمی و پژوهشی به دبیرخانه نهمین همایش ملی یافته‌های پژوهشی کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.