آیت الله اعرافی گفت:عهدشکنی آمریکا در تاریخ مسبوق به سابق است و قبلا نیز بارها اتفاق افتاده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیرحوزه های علمیه سراسرکشور،پیش‌ از ظهر چهارشنبه در حاشیه تجمع بزرگ حوزویان علیه رویکردهای خصمانه دولت آمریکا علیه ملت ایران و عهدشکنی و خروج از برجام در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه آمریکا بازهم روحیه عهدشکنی خود را بر همگان ثابت کردگفت: مقام معظم رهبری بارها در خصوص عهدشکن بودن آمریکا تذکر داده بودند اما با این حال دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران با امضای برجام نشان داد که قصد تعامل در فضای بین‌المللی را دارد.

مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه آمریکا نمی‌تواند عزت و اقتدار جمهوری اسلام ایران را ببیند افزود: خروج آمریکا از برجام و عهدشکنی دوباره این کشور، برای جمهوری اسلامی ایران از این نظر که به اقتصاد ملی توجه بیشتری شود، برکت خواهد داشت.

وی با اشاره به شکست‌های استکبار جهانی بیان کرد: استکبار جهانی از مقاومت اسلامی به رهبری ایران در منطقه شکست خورده است و از همین موضوع عصبانی است.

وی با بیان اینکه امضای برجام بیانگر نهایت تعامل ایران است تصریح کرد: عهدشکنی آمریکا در تاریخ مسبوق به سابق است و قبلا نیز بارها اتفاق افتاده است.

آیت‌الله اعرافی در پایان یادآورشد: انتخابات اخیری که در لبنان برگزار شد، نشان داد که مقاومت از چه پشتوانه عظیم و مردمی برخوردار است و همواره با قاطعیت و محکم در برابر دشمنان ایستاده است.

انتهای پیام/ح

خروج آمریکا از برجام برای ایران برکات خواهد داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار