اولین همایش سیاسی فرماندهان نیرو‌های مسلح استان قزوین با موضوعات جنگ مدرن، دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران و باید‌ها و نباید‌های فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ دکتر بیات استاد دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین (ره) دراین همایش به تحولات ۲ سال اخیر منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: آمریکا به فکر این است که در منطقه خاورمیانه تنش و جنگ ایجاد کند تا بتواند فروش تسلیحات خود را افزایش دهد.

وی به نقش ایران در منطقه هم اشاره کرد و گفت: ایران باید با تاکتیک‌های خود توطئه‌ها را خنثی کند و این موضوع در ۲ سال آینده به حد نهایت خود خواهد رسید.

بیات تصریح کرد: ایران به دلیل داشتن ذخایر انرژی برای کشور آمریکا بسیار مهم است و کشور آمریکا برای بدست آوردن انژی مورد نیاز خود به کشور ایران چشم دوخته است.

دکتر درویش استاد دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) دیگر سخنران این همایش از چگونگی دست یابی نیرو‌های مسلح به اهدافشان گفت و افزود: نیرو‌های مسلح برای اینکه بتوانند به اهدافشان برسند باید محیط خود، محیط پیرامون دشمن و تحولات بین الملل را بدانند و بابرنامه هرکاری را انجام دهند.

وی اضافه کرد: اطاعت پذیری باید همراه با بینش و بصیرت پذیری باشد و این کار اثر پذیری نتایج هر کاری را بالا می‌برد.

در ادامه این همایش نعمت اللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی به استفاده صحیح از فضای مجازی تاکید کرد و گفت: فضای مجازی مفهوم عامی است که فرصت‌ها و تهدیداتی را به وجود آورده است.

حجت الاسلام نعمت اللهی افزود: باید به افراد جامعه آموزش داد تا چگونه از امکانات و سواد رسانه به شکل منطقی استفاده کنند.

امیرحمزه بیدادی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین هم بالابردن سطح آگاهی سیاسی فرماندهان و بصیرت افزایی نیرو‌های مسلح را از مهمترین اهداف برگزاری این همایش دانست.

انتهای پیام/

اولین همایش سیاسی فرماندهان نیرو‌های مسلح قزوین با موضوع جنگ مدرن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار