مدیر فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: برای تبیین احکام شرعی موشن گرافی‎های جدید «موج احکام» ویژه ماه رمضان تولید شد.

موشن گرافی‎های جدید «موج احکام» ویژه ماه رمضان تولید شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ جواد هاشمی افزود تولید موشن گرافی‎های موج احکام از ابتدای سال ۹۶ با هم‎فکری کارشناسان پورتال معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی آغاز شد و تاکنون در این زمینه یازده موضوع تولید شده است.

وی گفت: کیفیت خواندن نماز آیات، قصد ۱۰ روز، کیفیت نذر صحیح، قرداد رهن و اجاره، اموال پیدا شده و حفظ محیط زیست برخی از موضوعاتی است که تا کنون تحت عنوان «موج احکام» در قالب موشن‎گرافی تولید شده است.

مدیر فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: بهره‌گیری از بیان شیوا و مصداقی باعث شده تا «موج احکام» در فضای مجازی به خوبی توزیع شود و مورد استقبال عموم مردم و کارشناسان پاسخگویی به سوالات شرعی قرار بگیرد.

هاشمی گفت: تولید محتوای اولیه «موج احکام» با حضور حجج الاسلام آدینه دوست و خادم الخمسه از اعضای گروهی علمی احکام شرعی حرم مطهر رضوی صورت می‎گیرد و برای هر تولید، چندین‎بار محتوای احکام شرعی از نظر علمی و متنی بررسی می‌شود.

وی افزود: حجت الاسلام و المسلمین فلاح زاده که نام و صدای ایشان برای همه ایرانیان آشناست، یکی از کارشناسانی به‎شمار می‎رود که تولیدات موج احکام را مورد ارزیابی قرار داده و تا کنون با رهنمود‌های خویش، ما را در تولید این محصول کمک کرده و در برخی از تولیدات شخصا محتوا ارائه داده‎اند.

مدیر فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: سال گذشته در ماه مبارک رمضان چهار موشن گرافی موج احکام با موضوعات روزه یوم الشک، قی کردن، مادران شیرده و فطریه مهمان تولید شد که همه این تولیدات به خوبی در شبکه‎های اجتماعی توزیع و مورد استقبال مردم عزیز قرار گرفت.

هاشمی افزود: یکی از ویژگی‎های موشن گرافی‎های موج احکام این است که کاملا بر اساس نیاز و فراوانی سوالات تولید می‎شود؛ برای امسال نیز در نظر داریم بیش از ۵ موج احکام با موضوعات کاربردی مثل مسواک زدن در زمان روزه بودن، روزه مشاغل سخت و روزه دختران تازه به سن بلوغ رسیده تولید کنیم.

وی افزود: کاربران فضای مجازی برای دریافت رایگان و باکیفیت این محصولات قبل از آغاز ماه مبارک رمضان با شماره ۳۲۲۱۲۰۰۸-۰۵۱ تماس حاصل نمایند.
 
انتهای پیام//ا.س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.